n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / כדוריד: מכבי ראשון לציון אלופת המדינה!

כדוריד: מכבי ראשון לציון אלופת המדינה!

בתום סדרת גמר מרתקת, מכבי ראשון לציון הניפה את הצלחת ה-17 בתולדותיה והדיחה מתואר האליפות את האלופה היוצאת מאשדוד

מכבי ראשון לציון כדוריד אלופה צילום הדר ואן קולא איגוד הכדוריד
(רועי אסף)

המשחק החמישי והמכריע בסדרת הגמר המצוינת בין מכבי ראשון לציון והפועל אשדוד, סיפר את כל סיפור הסדרה: הפכפך, צמוד ודרמטי.

אחרי שמכבי כבר הוליכה 2:0, הפועל אשדוד עשתה היסטוריה והפכה לקבוצה הראשונה שמצליחה לחזור לחיים עם ניצחונות בשני המשחקים הבאים והשוותה את הסדרה ל-2:2. ביום שישי נפגשו שתי הקבוצות בפעם האחרונה לעונה וזה הסתיים עם ניצחון דרמטי 26:25 ואליפות מספר 17 למכבי ראשון לציון.

המשחק היה צמוד ולוהט מהרגע הראשון ועד הדקה האחרונה. במחצית התוצאה עמדה על 12:12 וגם במחצית השנייה אף קבוצה לא הצליחה לברוח ליריבתה. ראשון לציון הצליחה לפתוח פער של 2 שערים, אך 13 דקות לסיום אשדוד ביצעה מהפך ועלתה ליתרון 20:19.

מכבי לא נבהלה ואחרי מספר דקות הצליחה שוב להחזיר לעצמה את היתרון וגם לפתוח פער שיא של 3 שערים כשעל השעון נותרו 3 דקות לשחק. אשדוד לא ויתרה והצליחה לצמק ל- 25:24, אך 40 שניות לסיום כבש גאפר חדזיומרוביץ' את השער שחתם את העונה עבור ראשון לציון וקבע 26:24. אשדוד התכבדה בשער האחרון של העונה שלא עזר לה לשמור על התואר ובסיום חגיגות צהובות כחולות על הפרקט של בית מכבי.

מכבי ראשון לציון כדוריד אלופה 1 צילום הדר ואן קולא איגוד הכדוריד

המצטיין במשחק היה ירמי סידי שכבש 8 שערים ומסר 12 אסיסטים. שאר הכובשים: איוון קראצ'יץ' 5, גאפר חדזיומרוביץ' 4, פאבל אטמן וגיא גרא 3 כל אחד, צח מלול 2, נדב ניזרי 1. גרדימיר צ'נבסקי סיפק 12 עצירות מ-35 זריקות (34%), טל אליוכין הוסיף 3 מ-4.

המצטיין ירמי סידי אמר בסיום: "עשינו את זה! פספסנו כמה תארים בדרך. העונה התחילה בלי הרבה ביטחון, אבל הגענו עד הסוף. אני מרגיש שהכל התחבר, העלינו הילוך והצלחנו לעשות את זה. אני מנסה לעשות מה שהקבוצה צריכה ואני שמח שזה הספיק".

ירמי סידי צילום הדר ואן קולא איגוד הכדוריד

מאמן האלופה- ג'ו מתתיה: "אליפות מדהימה, וואו אין מילים. שחקנים מדהימים באמת, כל כך שמח. אין בסדרות האלה פייבוריטים, יש ארבע קבוצות טובות, בדרך כלל אשדוד ואנחנו מגיעים עד הסוף, מי שבא יותר טוב מנצח. שתי אגודות גדולות. להם יש יתרון של שחקן או שניים, ברוטציה טיפה, זה עוזר להם. מכבי ראשון לציון אף פעם לא אנדרדוג."

מכבי ראשון לציון כדוריד אלופה צילום הדר ואן קולא איגוד הכדוריד

צילומים: הדר ואן קולא- איגוד הכדוריד

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

עציצים

ראשון לציון:מכת גניבת עציצי נוי ברחבי העיר

תפריט נגישות