n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / המייזם המרגש של הצלם אבי קקון שנולד בעקבות המלחמה

המייזם המרגש של הצלם אבי קקון שנולד בעקבות המלחמה

מייזם מרגש של גל גפן שנרתם לסייע לעסקים במקומיים בעת המלחמה: אבי קקון, צלם במקצועו, החליט לא לשבת בחיבוק ידיים ולהמציא את עצמו בזמן הפנוי שיצרה המלחמה ויצא במייזם מיוחד של "סיפור חיים". כל הפרטים על הפרוייקט הייחודי והקסום.

אבי

מלחמת חרבות ברזל היום ה-50 ובראשון לציון מעל 5,700 תושבים שמחפשים עבודה, כך עולה מהנתון של משרד העבודה.

אבי קקון, צלם במקצועו, החליט לא לשבת בחיבוק ידיים ולהמציא את עצמו בזמן הפנוי שיצרה המלחמה ויצא במייזם מיוחד של "סיפור חיים", במסגרתו הוא מצלם אנשים אשר מספרים על חייהם- מסמך אנושי שישמר לדורות הבאים.

אבי, מהייכן הגיע הרעיון?

אני עוסק בצילום כל חיי, לפני כשנה עשיתי מתנה לחברי הסטנדאפיסט ישראל קטרוזה צילום לרגל יום הולדתו, בצילום סיפרו חבריו על קטרוזה כאדם, ערכתי את הסרט וזו היתה מתנה מדהימה, מרגשת ומצחיקה, ומאז אנשים רבים פנו אלי שאעשה להם צילומי "סיפור חיים" "דוקו", "חיים שכאלה" ועוד.

למי זה מיועד?

אנשים שחוגגים ימי הולדת ורוצים מצגת מרגשת, שתספר את סיפור חייהם, מתאים גם לימי נישואים, חתונות וכל שמחה שיש, בנוסף בצד השני ישנה אפשרות גם לנפטרים לספר את סיפורם והנצחה.

כיצד זה עובד בפועל?

עובדת איתי תחקירנית ומראיינת שמכינה את החומר לפני, שכולל תמונות, מיקוד השיחה ולוקיישן צילום. לאחר מכן קובעים מועד צילום ומקבלים סרט מוכן וערוך ברמה הגבוהה ביותר שנשאר מזכרת לכל החיים ומקרינים אותו באירוע.

 

לפרטים: 0546665993 אבי

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

FB_IMG_1714644960389

צמידי זיהוי לילדי העיר ליום העצמאות

תפריט נגישות