n
דף הבית / בת ים / בת ים חינוך / אין שביתה- שנת הלימודים תתחיל כסדרה

אין שביתה- שנת הלימודים תתחיל כסדרה

בשורה נפלאה להורים, לתלמידים וגם לאנשי מערכת החינוך. הושג הסכם בין משרדי האוצר, החינוך והסתדרות המורים, איום השביתה הוסר.

שלום כיתה א בית ספר מורה צילום יעל מש, עיריית חולון

יממה אחת בלבד לפני ה-1 בספטמבר, הודיעו כל הגורמים המעורבים במשא ומתן, כי הוסר איום השביתה ושנת הלימודים תתחיל כסדרה מחר, יום חמישי – 01.09.2022.

בסעיפים המרכזיים בהסכם בין הצדדים, הוחלט כי מורה מתחיל ישתכר כ-9000 שקלים לחודש וכי כל עובד הוראה יקבל תוספת של 1100 שקלים למשכורתו. יינתן מענק התמדה של 10 אלף שקל לאחר 3 שנים במערכת וגם שכר המנהלים יעלה לכ-19 אלף שקל בחודש.

שר האוצר אביגדור ליברמן, בירך ואמר: "שנת הלימודים תיפתח מחר כסדרה עם מערכת חינוך חזקה יותר ואיכותית יותר"

שרת החינוך יפעת שאשא ביטון: "לאחר מאמצים רבים הצלחנו להגיע להסכם מיטבי שיאפשר את פתיחת שנת הלימודים ויבטיח את היציבות לשנים הבאות"

מזכ"לית הסתדרות המורים, יפה בן דוד: "אחרי מאבק ארוך הצלחנו להביא בשורה אמיתית לעובדי ההוראה, לשמר את תנאי ההעסקה שלהם ולשפר את שכרם לטובת מערכת החינוך"

ויש גם צד פחות מרוצה מההסכם, הגננות. אירגון הגננות של ההסתדרות הוציא הודעה בזו הלשון: ״שכחו את ילדי הגנים. אנו בארגון הגננות מחנכות בהלם מוחלט מההסכם שנחתם, ובו אין אף ייצוג לטובת הגננות. לאורך המו״מ נותרו הגננות באפלה, ודבר לא תוקן. המצב המחפיר של גני הילדים והתנאים המחפירים של הגננות נזרקו החוצה. יפה בן דוד השתמשה בגננות להפגנות ושביתות ולבסוף לא קיבלנו דבר בהסכם. היא ומשרד החינוך שכחו כנראה שהחינוך מתחיל בגן. המאבק שלנו רק התחיל״.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות