n
דף הבית / רחובות / חדשות רחובות / רחובות: ביקור משלחת הקהילה היהודית ממיניאפוליס

רחובות: ביקור משלחת הקהילה היהודית ממיניאפוליס

משלחת הקהילה היהודית ממיניאפוליס ביקרה ברחובות במסגרת שותפות רחובות- מיניאפוליס הפועלת משנת 2014 כחלק מקשרי החוץ של עיריית רחובות, ובמסגרתה מתקיימות פעילויות ופרוייקטים במגוון תחומים הביקור היה מוצלח ופורה

חברי המשלחת בביקור בבסיס חיל האוויר
חברי המשלחת בביקור בבסיס חיל האוויר. צילום: דוברות עיריית רחובות

אתמול הסתיים ביקור מוצלח ברחובות של משלחת בת 8 חברות וחברים ממיניאפוליס, אשר כללה את חברי וועדת ההיגוי של הקהילה עם רחובות, השותפים במגוון פרוייקטים יחד.

שותפות רחובות- מיניאפוליס של עיריית רחובות והסוכנות היהודית יחד עם הקהילה היהודית במיניאפוליס פועלת משנת 2014 כחלק מקשרי החוץ של עיריית רחובות, ובמסגרתה מתקיימות פעילויות ופרוייקטים במגוון תחומים- חינוך, תרבות ואמנות, בני נוער, סטודנטים, קהילה, נשים, מילגות ועוד.

את השותפות מוביל ממלא מקום ראש העיר, זהר בלום, יחד עם מנהלת קשרי החוץ, דוברת העירייה אביטל רגב. יו״ר וועדת ההיגוי היוצא הוא פרופ׳ יורם בלשר.

במסגרת השותפות מבקרת משלחת ממיניאפוליס בישראל ומשלחת מישראל מבקרת במיניאפוליס- לסירוגין, פעם בשנתיים. הביקור האחרון שנערך היה לפני כארבע שנים, עת ביקרה משלחת מישראל במיניאפוליס. בשל הקורונה לא נערכו ביקורים נוספים עד כה, עד ביקור המשלחת מארה״ב – ברחובות. הביקור החל ביום שלישי שעבר.
בני המשלחת התארחו בבתיהם של עמיתיהם, חברי וועדת ההיגוי מרחובות.

החל מיום רביעי נערכו דיונים ומפגשים של חברי וועדת ההיגוי מרחובות עם חברי המשלחת, לסיכום הפרוייקטים בשנה החולפת ותכנון הפרוייקטים לשנה הקרובה.
בני המשלחת נפגשו עם ראש העיר, רחמים מלול אשר הציג להם את ההישגים האחרונים וההתפתחויות העדכניות בעיר רחובות ובהם הסכם הגג ותהליך ההתחדשות העירונית שהחל בקרית משה ופרס החינוך הארצי.

חברי המשלחת במפגש עם ראש העיר רחמים מלול
חברי המשלחת במפגש עם ראש העיר רחמים מלול. צילום: דוברות עיריית רחובות

אחד מהמארחים היה ממלא ראש העיר, זוהר בלום, אשר אירח בביתו את אחד מחברי המשלחת, איתן רוברטס.
במסגרת הביקור האורחים סיירו ברחוב יעקב, רחוב הראשונים בעיר, ואף ביקרו בירושלים ובבסיס חיל האוויר בפלמחים, לביקור זה הצטרף חבר המועצה אבי קינד.

ראש העיר רחמים מלול: " שמחתי לפגוש את אחינו, בני הקהילה היהודית במיניאפוליס. במסגרת השותפות הזו נערכת פעילות מיוחדת ועניפה אשר תורמת הן לעיר רחובות ותושביה והן לקהילה במינאפוליס. אני קורא לתושבי רחובות לקחת חלק בפרוייקטים השונים בעשייה ערכית ומיוחדת "

ממלא מקום ראש העיר, זוהר בלום: "המפגש הבינאישי בסביבה הביתית והמשפחתית אפקטיבי ביותר, ואין כמוהו על מנת לשמור על קשר עם בני הקהילה היהודית במיניאפוליס. לקשר עם היהודים מחוץ לישראל יש חשיבות ערכית, לאומית ויהודית, והשותפות שלנו היא אחת הפוריות בתחומה״.

במהלך הדיונים על תוכניות העבודה המשותפות לשנה הקרובה
במהלך הדיונים על תוכניות העבודה המשותפות לשנה הקרובה. צילום: דוברות עיריית רחובות

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

1d147f65-0fd0-4749-a77a-5beb26a538c0

אחוזות הנשיא: ״מתן דיל הבטיח שלא תהיה הארכה נוספת ואנחנו בהחלט מצפים לקבל  קיום הבטחה״

תפריט נגישות