n
דף הבית / צרכנות / המדף של בתי- באתי, בדקתי, המלצתי!

המדף של בתי- באתי, בדקתי, המלצתי!

כל מה שחדש על המדף עכשיו אצלכם והשבוע מתנות לפסח וגם מוצרים כשרים לחג ועוד הפתעות

לה בוטה יחצ

 

בתי לוין

 

 

"פתית" ממשיך להיות קשוב לצרכנים ומשיק מהדורה כשרה לפסח במאגדת חדשה.

"פתית", מותג תחליפי הלחם בקטגוריית ה better  for you-  ממשיך לחדש ומשיק לקראת הפסח מאגדת חדשה של פריכיות פתית כשל"פ – פריכיות תירס דקות עם תירס מלא.

המאגדת החדשה כוללת 6 אריזות אישיות נוחות לדרך, הכוללות 5 פריכיות בכל אריזה ומהוות פתרון מושלם לארוחה קלילה ומאוזנת בתוך הבית ומחוצה לו.

מאגדת פתית תירס כשלפ צילום יחצ

צילום: יחצ

חדש מקליק!  הממתק האהוב בגרסה חדשה וכשר לפסח

קליק הוא כבר שנים אחד המותגים האהובים ביותר בתחום המתוקים והפך לשם נרדף לחוויה של כיף טעים במיוחד. עכשיו משיק המותג גרסה מיוחדת וכשרה לפסח – כך שגם בחג כולם יוכלו להנות!

המוצר החדש מכיל דגנים פריכים בטעם שוקולד, מצופים בשוקולד חלב ושוקולד לבן. המוצר הינו כשר לפסח לאוכלי קטניות.

 

פקשוט קליק כשלפ- יחצ

צילום: יחצ

 

 

 

חדש מתלמה – 'דליפקאן' ו-2 חטיפי דגנים 'שוגי' בגרסה כשרה לפסח!

תלמה, מובילת שוק הדגנים בישראל, ממשיכה לחדש למען הצרכנים ומשיקה מוצרים אהובים במיוחד, בגרסה כשרה לפסח:

דליפקאן ללא גלוטן כשר לפסח לאוכלי קטניות – המוצר החדש שומר על הערכים התזונתיים של דליפקאן המוכר והאהוב, מבלי להתפשר על הטעם והתוספות המפנקות. כמו דליפקאן המקורי, המוצר מכיל דגנים מלאים ומהווה מקור טוב לסיבים.

 

חטיפי הדגנים המוכרים של שוגי בשני טעמים: שוקולד חלב ושוקולד לבן. החטיפים מכילים שוקולד חלב/לבן, לכיף ונשנוש בכל זמן ובכל מקום (5 יחידות באריזה).

חטיף דגנים שוגי כשלפ (1) יחצ

צילום: יחצ

 

 

גלידונית" ו"נשנושים" מבית גלידת שטראוס מושקים מחדש באריזת קרטון הניתנת למחזור. האריזה החדשה, נוחה ואיכותית יותר, וגם ידידותית יותר לסביבה: תפחית את השימוש בקלקר בכ-40 טון בשנה. מעבר לשינוי באריזה, לא בוצע אף שינוי במוצרי הגלידה עצמם, בכמות הגלידוניות והנשנושים באריזה, בכשרות או ברשימת האלרגנים.

גלידונית

צילום :סטודיו 0304

 

בשורה למוגבלי הניידות:

רשת 'גוד-לייף' לגיל השלישי, מציעה לראשונה ובבלעדיות בארץ: קלנועית וכיסא גלגלים ממונע – הקלים ביותר בעולם של המותג הבינלאומי eFoldi. אם עד היום, היו קיימים מוצרי נגישות עם תקינה אירופאית במשקל כבד של 25 קילו ומעלה, הבשורה כיום היא קלנועיות וכסאות גלגלים ממונעים במשקל נמוך של 15 קילו בלבד. המוצרים איכותיים, נוחים ובטוחים לשימוש, מתקפלים במהירות ובקלות לתא מטען ומאפשרים למשתמש חופש שימוש ללא תלות בעזרה נוספת ואפשרות לניידות מופחתת קשיים ממקום למקום. מחירים:

  • קלנועית מתקפלת הקלה בעולם תוצרת eFoldi: 11,950 ₪
  • כיסא גלגלים ממונע מתקפל קל משקל תוצרת eFoldi: 11,950 ₪

 

להשיג בלעדית באולם תצוגה 'גוד-לייף' ובאתר הסחר: רח' נדב בסקינד 11, ראשון לציון  03-6343464 www.goodlife.co.il

קלנועית יחצ חול קרדיט צילום: יחצ חו"ל

 

חברת נינג'ה משיקה שלושה מוצרים חדשים : תנור אובן טורבו MAX, נינג'ה סמארט-ליד ומכונת גלידה ביתית, כשלראשונה: כל מכשירי נינג'ה מהיבואן הרשמי מגיעים עם מסך תצוגה מתקדם בעברית.

נינגה

צילום: אור גפן

ומה נקנה מתנה לחג הפסח? תכשיט מפנק של מגנוליה מקולקציית זהב החדשה- קולקציית זהב 14K חדשה באתר ובסניפי הרשת. העיצובים כוללים עגילים עדינים לצעירות אך גם עיצובים קלאסיים לנשים, כמו כן גם תליונים, שרשראות חלקות וצמידי חוליות. העגילים והתליונים הינם בזהב צהוב או לבן בשילוב זרקונים בגוונים שונים. טווח מחירים: החל מ-179 ש"ח.
מגנוליה צילום יחצ

צילום: יחצ

 

"לה בוטה" משיקים סדרות חדשות הכוללות תיקים, אמפולות ייחודיות ועוד שלל מוצרים לטיפוח השיער.
לסדרת התיקים יש את השחור והלבן

התיק השחור של קולקציית התיקים החדשה של לה בוטה לשנת 2022. עשוי מ – PU איכותי דמוי עור ומגיע עם סרט ראש שיקי ותואם שישדרג לך כל לוק במתנה.

התיק כולל: שמפו, מסכה, סרום, ספריי מולטי טריטמנט מתיר קשרים, תיק ממותג של לה בוטה
הסדרה מבוססת ברובה על מרכיבים טבעיים ומכילה מוצרים משובחים, יעילים ובעלי מרקם קליל ואוורירי שמתאים לקרקפת שומנית.

התיק הלבן של קולקציית התיקים של לה בוטה לשנת 2022. עשוי מ- PU איכותי דמוי עור ומגיע עם סרט ראש שיקי ותואם שידרג לך כל לוק במתנה.

התיק כולל: שמפו, מסכה, סרום, ספריי הוט קוטור לשיער – מתיר קשרים, הסדרה מבוססת על קומפלקס ויטמינים של קפסולות פעילות שמזינות את השיערה, נמסות לתוכה ומגיעות לעומקה באופן מיידי ברגע שבאות במגע איתה, הסדרה מבוססת  על חומצה היאלורונית 100% טהורה לשיער המיובאת משווייץ, שהיתרון המרכזי שלה הוא שיקום מיידי של השיער עם בוסט של אפקט מהיר. החומצה חודרת באופן מאסיבי לתוך השיערה, משקמת שיער יבש, סוגרת קצוות מפוצלים ונותנת מרקם קליל לשיער.

 

לה בוטה יחצ

צילום: יחצ

את כל המוצרים ניתן להשיג באתר של לה בוטה

יומן משפחה מרגש – 'דברים שרציתי לומר'  

 

 

 

דברים שרציתי לומר יחצ

 

 

צילום: יחצ

 

 

לרגל חג הפסח, המתנה האולטימטיבית, יומן משפחה מרגש בשם: "דברים שרציתי לומר", מתנה עם משמעות דרכה תוכלו להעמיק את הקשר המשפחתי. היומן נוצר מתוך ההבנה שגם כאשר אנחנו מכירים היטב את היקרים לנו, יש דברים שאנחנו לא יודעים עליהם, יומן מסייע להעמיק את הקשר.

 

"דברים שרציתי לומר" הוא יומן משפחה הפותח דיאלוג עם אמא ואבא. הוא יוצר היכרות עמוקה, מאפשר לשאול, לדבר, לפתוח ולאוורר את הלב ובעיקר נשאר כמזכרת אדירה לדורי דורות. המתנה שתוציא אתכם למסע מרתק ומרגש עם ההורים. היומן בגודל A5 עם כריכה קשה עם הטבעת זהב על הכריכה, דפים עבים ואיכותיים לכתיבה נוחה.

 

 

 

 

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

קרדיט עמירם בן ישי 239.90סוונטיניין

רשת  WeShoes משיקה את קולקציית קיץ 2024

תפריט נגישות