n
דף הבית / בקעת אונו / חדשות בקעת אונו / גבעת שמואל: יציאה צפונית חדשה תתחבר לכביש 4

גבעת שמואל: יציאה צפונית חדשה תתחבר לכביש 4

הכביש החדש ייסלל בהמשך של רחוב ירושלים והוא אמור לאפשר יציאה מהעיר לרחוב ז׳בוטינסקי בפ"ת, ממנו ניתן יהיה להשתלב אל כביש 4 לכיוון צפון או דרום

יוסי ברודני על רקע עבודות הכביש. צילום: דוברות העירייה
יוסי ברודני על רקע עבודות הכביש. צילום: דוברות העירייה

שינויים בהרגלי הנסיעה: החלו עבודות סלילת כביש חדש בצפון גבעת שמואל. הכביש ישמש גם כיציאה נוספת מגבעת שמואל אל צירי התחבורה הראשיים, ביניהם כביש 4. הכביש מצוי כיום בהליכי תכנון, שעל פי ההערכות יסתיימו בשנה הבאה.

בכך, תתאפשר יציאה נוספת מגבעת שמואל המתווספת לאלו הקיימות. היציאה החדשה, אמורה לייצר איזון בעומסי התנועה בשעות השיא.

הכביש החדש ייסלל כהמשכו של רחוב ירושלים, ועתיד לאפשר יציאה מהעיר תוך השתלבות ברמפת הירידה מכביש 4 לרחוב ז׳בוטינסקי, שממנו ניתן יהיה להשתלב בכביש 4 לכיוון צפון או דרום.

ראש עיריית גבעת שמואל, יוסי ברודני: "אני שמח על אישור עבודות סלילת הכביש החדש בצפון העיר, שיחד עם עבודות הרכבת הקלה בעיר יקלו משמעותית על התחבורה לערים השכנות. בנוסף, הגשנו בימים אלה בקשות לתוספת של קווי אוטובוסים נוספים בעיר ליעדים מבוקשים ואסטרטגיים וכמובן המטרו הצפוי להיבנות בעיר.  חשוב להבהיר כי מדינת ישראל כולה, חווה קשיי תחבורה עצומים בעקבות העבודות על הרכבת, ריבוי מכוניות, בניה ענפה ועוד, שכן מדובר בתהליכים מורכבים שאינם תלויים רק בתכנון הערים עצמן".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

PIXABAY

משרד הבריאות בהודעה בעקבות השרב הקיצוני שיימשך עד חמישי בערב

תפריט נגישות