n
דף הבית / עמוד הבית ראשי / בטקס מרגש: דפיברילטור מציל חיים במקרה דום לב הוצב לזכרו של אלון סייביץ', תושב העיר שנפטר מדום לב

בטקס מרגש: דפיברילטור מציל חיים במקרה דום לב הוצב לזכרו של אלון סייביץ', תושב העיר שנפטר מדום לב

*משפחתו של אלון סייביץ' ז״ל החליטה לתרום מפעם (דפיברילטור) להנצחת זכרו, והצבתו נחנכה אמש בטקס חגיגי במעמד ראש העיר, רחמים מלול, ובני משפחתו וחבריו של אלון ז"ל

WhatsApp Image 2023-09-20 at 14.03.46

אתמול, שלישי, נחנך דפיברילטור נוסף במרחב הציבורי, שהוצב מול גן ליאור על דרך ירושלים פינת מנחם בגין. משפחת סייביץ' תרמה את עלות הדפיברילטור לזכרו של בנם אלון ז"ל.

אלון סייביץ' ז"ל, תושב העיר, גילה תשוקה לספורט מגיל צעיר. הוא למד במגמת ספורט בתיכון דה-שליט ובמהלך לימודיו הוכשר כמאמן כושר מטעם מכון וינגייט, והקפיד על אימונים באופן קבוע. אלון שירת כחובש קרבי בגדוד 101 של חייל הצנחנים, ובמהלך שירותו השתתף במבצע " שובו אחים" ולאחר מכן לחם בעזה במבצע " צוק איתן". במהלך המבצע טיפל , תחת אש , בחברו הטוב בניה רובל ז"ל שנפל בקרב. אלון היה הראשון שטיפל בו ונשאר לצידו עד להגעת כוחות הפינוי. במהלך מגפת הקורונה השתתף במבצע החיסונים ולקח חלק פעיל כמחסן ברחובות, מטעם קופת חולים כללית.
לאחר שירותו הצבאי התחיל את לימודיו לתואר ראשון בהנדסת מכונות באוניברסיטת באר שבע, ועמד ממש לפני סיום לימודיו.
אלון היה מוקף בחברים רבים, ממעגלי חיים רבים, אהב לעבוד קשה ולא לוותר, הקרין תמיד אופטימיות ושמר על חיוביות. אלון נהג לקחת דברים בקלות ולא לבזבז אנרגיות לשווא.

ב23 למאי 2022 בעת ביצוע פעילות גופנית אלון חש בחולשה. בסיום האימון , בזמן שהיה בדרכו לדירה בבאר שבע עם חברו , החמיר מצבו של אלון והחבר הבהיל אותו לבית החולים סורוקה. בהגיעו לפתח המיון אלון התמוטט ואיבד דופק , ולאחר ניסיונות החייאה ממושכים נקבע מותו. אלון נפטר מדום לב כשהוא היה רק בן 28.

מכאן בקשתה האצילית של משפחת סייביץ' להנציח את זכרו של אלון זכרונו לברכה באמצעות תרומת דפיברילטור, מתוך שאיפה שבמקרה של דום לב, יוכל להציל חיים. בדיוק כפי שבחייו עסק אלון בהצלת חיים .בטקס חנוכת התרומה, שנערך כאמור אתמול במקום הצבת הדפיברילטור ברחוב מנחם בגין פינת דרך ירושלים, נשאו דברים לזכרו של אלון ז"ל מפי ראש העיר, רחמים מלול וצח סייביץ', נציג המשפחה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

55

הדי פיצוצים נשמעו באזור המרכז

תפריט נגישות