n
דף הבית / עמוד הבית ראשי / ראש העיר כרמל שאמה הכהן: "מי שרוצים להבטיח את המשך התנופה של העיר רמת גן צאו להצביע"

ראש העיר כרמל שאמה הכהן: "מי שרוצים להבטיח את המשך התנופה של העיר רמת גן צאו להצביע"

ראש עיריית רמת גן, כרמל שאמה הכהן, הגיע להצביע הבוקר יחד עם בני משפחתו בקלפי בבית הספר היסודי ״ויצמן״ שבשכונת מגוריו, קריית קריניצי, ברמת גן: "תושבי רמת גן חייבים לצאת להצביע, אחוזי הצבעה נמוכים עלולים להוביל לתוצאה הפוכה מרצון התושבים"

IMG-20240227-WA0037

ראש העיר ר"ג הגיע הבוקר בשעה 7:00 יחד עם רעייתו ורד ובני משפחתו להצביע בבית הספר ויצמן והיה ראשון המצביעים בקלפי.כרמל שאמה הכהן, הוא ראש העירייה הראשון של רמת גן שנולד, גדל והתחנך בעיר רמת גן.

לאחר מכן, המשיך ראש העיר להסתובב בעיר תוך שהוא מעודד את התושבים להתגבר על האדישות והשאננות.

לאורך כל תקופת הקמפיין ראש העיר ערך אך ורק קמפיין חיובי שהתמקד בעשייה חסרת התקדים של הקדנציה האחרונה שמורגשת בכל פינה בעיר. ראש העיר החל את הקדנציה כשרמת גן היא עיר גרעונית ונחשלת ומסיים אותה כשרמת גן ניצבת במקום הראשון באיכות החיים בגוש דן (על פי מדד הלמ״ס) עם שורה של הצלחות בתחומי החינוך (מקום ראשון בפרס החינוך הארצי) והיציבות הפיננסית כאשר רק בשבוע שעבר זינקה רמת גן לרביעיה הראשונה של דירוג BDI הכלכלי לערים.

בשורה התחתונה והכי חשובה החזרנו את הגאווה הרמת גנית לתושבים בעבודה קשה.

ראש העיר: "אני קורא לכל האזרחים במדינה להגיע ולממש את זכותם הדמוקרטית, ולתושבי העיר רמת גן בפרט. יום בחירות הוא יום חג לדמוקרטיה וביתר שאת בתקופה המורכבת הזו אסור לנו לשכוח שזה מה שמבדיל אותנו מאויבינו. אסור לנו לתת פרס לחמאס בדמות אחוזי הצבעה נמוכים. אני קורא לרמת גנים המרוצים לצאת להצביע. אחוזי הצבעה נמוכים עלולים להוביל לתוצאה הפוכה מרצון התושבים. מי שרוצים להבטיח את המשך התנופה של העיר רמת גן ואינם רוצים שר"ג תחזור לאחור לידי אנשי זינגר, חייבים לצאת לקלפיות ראשונים ולהמריץ אחרים עד הרגע האחרון. חשוב לזכור שמחנה הנגד המבוסס על קבוצות אינטרס מגיע לקלפיות ב-100% וגם אנחנו חייבים לעשות זאת. ביחד נשמור על רמת גן בידיים טובות, נעשה ונצליח!"

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

55

הדי פיצוצים נשמעו באזור המרכז

תפריט נגישות