n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / מחדל: נערה הוטרדה, אביה לכד את החשוד, השוטרים בוששו להגיע והצעיר הצליח להימלט

מחדל: נערה הוטרדה, אביה לכד את החשוד, השוטרים בוששו להגיע והצעיר הצליח להימלט

שעה וחצי המתינה משפחתה של נערה בת 16 שהוטרדה על ידי צעיר, לשוטרים. אביה הצליח לתפוס אותו, אולם זה הצליח להימלט לפני שהם הגיעו. האב העלה פוסט עם תמונת החשוד לרשתות החברתיות ואזרחים רבים דיווחו שגם ילדיהם הוטרדו על ידו. אביה של הנערה: "המחדל הזה זועק לשמיים. בושה שככה המשטרה מתנהלת". משטרת ראשון לציון: "ככלל, שיגור ניידות מתבצע על פי דחיפות וחומרת האירוע"

WhatsApp Image 2023-02-12 at 08.51.49
צילום: פרטי

 

"זה פשוט בלתי נתפס", אומר אביה של נערה בת 16 שהוטרדה על ידי צעיר בעת שטיילה עם כלבה ביום חמישי בשעת צהריים בשכונת שיכון המזרח. "לקח למשטרה שעה וחצי להגיע. המחדל הזה זועק לשמיים. בושה שככה המשטרה מתנהלת".

הנערה יצאה עם כלבה ולפי עדותה הצעיר עקב אחריה במשך מספר דקות וקרא לעברה "בובה", "מותק", "יפיופה", וכשזו החלה לרוץ לעבר ביתה, רץ אחריה עד לשער ביתה.

הנערה, שפרצה בבכי והיתה נסערת, סיפרה לאביה על המקרה וזה התקשר למשטרה. "בני המשפחה הרגיעו אותה ואני יצאתי לחפש אותו. הצלחתי לאתר את הבחור לפי התיאור של בתי. הוא היה עם מכנסי עבודה מלאים בצבע, מעיל שחור ניילון וזקן. הצלחתי לאתר אותו ותפסתי אותו. התקשרתי שוב למשטרה ואמרתי להם שתפסתי את החשוד ושיזדרזו. הוא כל הזמן אמר לי 'בוא נדבר, נסתדר בינינו'. לצערי, הוא הצליח לברוח לי מהידיים".

"עובר אורח שראה את האירוע החל לרדוף אחריו ותפס אותו. לצערי, הוא שוב הצליח להימלט מבלי שהשוטרים הגיעו".

כעבור שעה וחצי הגיעו שוטרים לבית הוריה של הנערה, גבו עדות ולקחו את תמונות החשוד. אביה כועס. "הבחור הזה היה יכול להיות עכשיו במעצר. זה מקומם. החלטתי לפרסם את הסיפור ברשתות החברתיות כדי להזהיר אחרים".

מסתבר שהפרסום עבד. גולשים וגולשות זיהו את החשוד וחשפו את סיפוריהם.

"לגבי הפוסט של אתמול עם אותו בחור שהטריד את הילדה עם הכלב", כתבה גולשת בתגובה לפוסט שפרסם אבי הנערה. "הבן שלי יצא עם הכלבה ואותו בחור משוטט לו בחופשיות וממשיך להטריד גם את הבן שלי בן ה 18. מה עושים? אני מפחדת שהילדים שלי ייצאו החוצה! אני מבקשת להעביר הלאה ולטפל בזה, למה מחכים?? שיקרה משהו??".

וגולשת נוספת כתבה: "אתמול הוא היה גם (ברחוב) ויתקין. הציק לי כמה פעמים ודפק לי בדלת. הזמנתי ניידת ואף אחד לא בא".

גולשת נוספת שיתפה: "מפחיד. אתמול הטריד את הילדה שלי בצומת השומר-גבעתי. היא חיכתה לאוטובוס והוא התחיל לדבר איתה. היא הלכה משם והוא עקב אחריה".

ממשטרת ראשון לציון נמסר בתגובה: ככלל שיגור ניידות וויסות בין אירועים מתבצע ע״פ דחיפות וחומרת האירוע בדגש על הצלת חיים .
במקרה האמור ,שוטר שהגיע למקום קיבל את פרטי האירוע ,פגש במודיע ובהתאם לנדרש הפנה אותו להגשת תלונה בתחנה להמשך טיפול חקירות בהתאם.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות