n
דף הבית / רמת גן / ״במקום להתחשב באוכלוסיות הנכים מקשים עליהם יותר״

״במקום להתחשב באוכלוסיות הנכים מקשים עליהם יותר״

תושבי רחוב הירדן הזכאים לחנית נכים מלינים כי בעקבות העבודות על שבילי אופניים בוטלו החניות ברחוב. ״בכל פעם שאני יוצא מהבית אני חושב פעמיים אם כדאי לי לצאת או לא״ אומר תושב הרחוב

הירדן פינת אלוף שדה צילום:פרטי
הירדן פינת אלוף שדה צילום:פרטי

 

״עד עכשיו היו לנו חניות נכים סמוך לבית, עכשיו, החלו בעבודות לשבילי אופניים ואנחנו נאלצים לכתת את הרגליים ברחוב הפקוק ממילא ולחפש חניה שאף פעם אין״ כך אומר תושב רחוב הירדן שגילה לפני כמה שבועות כי החניה לנכים שהייתה סמוך לביתו כבר לא קיימת בשל העבודות על שבילי אופניים ברחוב.

״זה מצב ממש אבסורדי,חניית הנכים הייתה שם כי יש ברחוב נכים שזקוקים לחניה הזו שסמוכה לבניינים, עכשיו היא לא קיימת ואין לי איפה לחנות, מה שאומר שבכל פעם שאני יוצא מהבית אני חושב פעמיים אם כדאי לי לצאת או לא, שמא אצטרך לחזור מרחקים ברגל בגלל שאין חניה ליד הבית״ הוא אומר ומוסיף, ״לרוב  אני מעדיף שלא לצאת ומבקש מנותני שירות אחרים להגיע אלי, אבל הכליאה הזו בבית היא בטח לא הפיתרון לזה״ הוא מסכם.

למותר לציין כי החניות נכים ברחוב היו חניות כלליות , ושירתו את כלל אוכלסיות הנכים בעיר, אולם גורם בעיריה הסביר ל״גל גפן רמת גן״ כי, במידה ומישהו זקוק לחניית נכים עליו להגיש את הטפסים המתאימים וכך יוכל לקבל חניה הממוענת אליו.

מעיריית רמת גן נמסר בתגובה: ״פרוייקט רחוב הירדן מבוצע אחרי עשרות שנים של הזנחה, וכמו כל חידוש תשתיות מהיסוד הוא פחות נעים בזמן העבודות אבל יחולל פלאים לאיכות החיים עם השלמתו בחודש יולי״.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

תגובה אחת

  1. פילפרוינד אלכסנדר

    כולם לומדים מראש העיר השפל של תל אביב-יפו במקום חניות נכים יש אוטותל בקרב זה יגיע גם אלכם הנכים האם נטל על העיר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מוזיאון רמת גן לאמנות ישראלית. צילום- אלעד שריג

יום המוזאונים הבינלאומי 2024 ברמת גן

תפריט נגישות