n
דף הבית / רמת גן / פקקים ? עומסים?: העיקר שיש מי שלוקח קרדיט על הפיתרון

פקקים ? עומסים?: העיקר שיש מי שלוקח קרדיט על הפיתרון

פסטיבל "אביב של צבעים" שנפתח בשבוע שעבר הביא לעיר אלפי מבקרים שהלינו על היעדר מקומות חניה, דוחק וסכנה ממשית לחיי אדם, הפיתרון נמצא, עכשיו נשאר להחליט מי עומד מאחוריו.

WhatsApp Image 2023-04-08 at 18.07.23

פסטיבל "אביב של צבעים" שנפתח במהלך חג הפסח בפארק הלאומי ברמת גן, משך אליו במהלך הימים האחרונים אלפי מבקרים שבאו להתרשם מהמייצגים השונים, אלא שאפילו הם לא תיארו לעצמם שהדרך לפארק תהיה קשה, עד כמעט בלתי אפשרית.

"הגענו הנה בעקבות הפרסומים השונים אזור נהריה, ואז גילינו שכל הדרך הייתה לשווא, הפקקים בדרך אל הפארק היו לא הגיוניים,לא היה איפה לחנות והפארק עצמו היה עמוס. כל הזמן חששנו לפגיעה ממשית בילדים שלנו שנאלצו להסתובב בדוחק ויכלו בקלות להירמס בין אלפי האנשים, ניכר היה שאף אחד לא שולט על מה שקורה במקום ובסוף החלטנו ללכת כלעומת שבאנו על מנת להימנע מאסון". כך אומרת ל"גל גפן- רמת גן" אילנה הררי.

במהלך סוף השבוע, התמלאו הרשתות החברתיות בתגובות דומות של מבקרים מכל רחבי הארץ, הגדיל לעשות בתגובה ראש העיר כרמל שאמה הכהן שפרסם בעמוד הפייסבוק שלו תגובה לקונית שעיקרה רצון להפיק לקחים, והם כפי הנראה הופקו.

WhatsApp Image 2023-04-08 at 18.07.25

ביום שישי האחרון, באחת מקבוצות הוואצאפ של שכונת "רמת חן"- הודיע סגן ראש העיר,רועי ברזילי כי הוא מצא פיתרון לעומסי התנועה והחניה וכתב כי לדבריו, הוא פנה למנכ"ל פארק אריאל שרון על מנת שזה יאשר למבקרים לחנות בחניון של הפארק על מנת לפתור את העומסים"

WhatsApp Image 2023-04-07 at 15.17.48

אלא שמקץ כמה דקות הודיע באותה קבוצה בדיוק כרמל שאמה הכהן, ראש העירייה כי "כי ההצעה לפנות למנכל פארק אריאל שרון היא למעשה יוזמה שלו עצמו ולא כפעילות עצמאית של ברזילי".

WhatsApp Image 2023-04-07 at 15.17.48 (1)

מרועי ברזילי נמסר בתגובה: "לבקשת העירייה פניתי למנכל הפארק בבקשה לאפשר שימוש בחניות, זה הכל."

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מוזיאון רמת גן לאמנות ישראלית. צילום- אלעד שריג

יום המוזאונים הבינלאומי 2024 ברמת גן

תפריט נגישות