דף הבית / חדשות העיר משני / גניבה אחרי המוות

גניבה אחרי המוות

תאונה קטלנית בחולון
צילום: דוברות מד"א

 

תושב חולון יאיר כהן (46) ז"ל נהרג בשבוע שעבר בתאונת דרכים קשה בנתיבי איילון. בעוד בני משפחתו ויקיריו מנסים לעכל את בשורת האיוב שניחתה עליהם, הם הבינו כי גנב חסר מצפון גנב את המכשיר הנייד של ההרוג, ככל הנראה בשעה שזה שכב מחוסר הכרה על הכביש כשכוחות ההצלה עושים את דרכם לזירת התאונה. כעת הם מבקשים מהגנב להשיב להם את המכשיר, שהכיל מאות תמונות וסרטונים של כהן שמהווים עבורם זיכרון אחרון ממנו.

בת זוגו של כהן, סיגי דניאל מראשון לציון, קיבלה הודעה בה נאמר "אני מצאתי את המכשיר של בעלך, הוא נפטר היום בכביש. המכשיר נמצא אצלי". כאשר היא השיבה וביקשה לקבל כתובת אליה תוכל להגיע על מנת לקבל את המכשיר, היא לא זכתה למענה.

בתה של סיגי, אור, פרסמה פוסט בו היא ביקשה סיוע בהשבת המכשיר הנייד וניסתה לעורר את מצפונו של הגנב: "מישהו שכנראה היה עד לתאונה מצא את הטלפון של המנוח והודיע לאמא שלי על מותו הטרגי בשליחת הודעת ווצאפ. אבל מאז כל הניסיונות להתקשר ולהחזיר אלינו את המכשיר נכשלו והמנוי אינו זמין. אני מקווה שהפוסט הזה יגיע אליך ותמצא לנכון להחזיר לנו את המכשיר , יש בטלפון לא מעט תמונות וזיכרונות וזה כל מה שנישאר לנו מיקירנו".

הבת סיפרה: " יאיר נסע לחגוג עם אימא שלי את יום הולדתה הוא יצא מהעבודה, נסע אליה לכיוון ראשון לציון וכשאיחר למפגש היא שאלה אותו איפה הוא אבל הוא לא ענה. שעה וחצי אחרי התאונה, לאחר ששוטרים הודיעו למשפחה על התאונה הקטלנית, ענה הגנב שהוא לקח את הטלפון. כלומר, הוא ידע שיאיר נהרג.

בהתחלה חשבנו שהוא לקח את הטלפון במטרה להחזיר לנו אותו, אבל ברגע שאמא ביקשה לדעת את הכתובת שלו הוא פשוט נעלם. אני עד היום מנסה לחייג אבל אין תשובה. בטלפון יש תמונות, סרטונים וזיכרונות, זה כל מה שנשאר לנו".

סיגי ואור הגישו תלונה במשטרה ומקווים כי יזכו לקבל לידם את המכשיר בכל דרך שהיא: "הגנב יכול להחזיר לנו את הטלפון גם בלי להיחשף, זה לא משנה, רק שהטלפון יחזור אלינו".

כתב: רונן דמארי

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

ניידת משטרה צילום דוברות משטרת ישראל

בוקר קשה ברחובות

תפריט נגישות