דף הבית / רמת גן / חדש על המדף

חדש על המדף

כל מה שחדש על המדף

נסקפה טייסטרס צ'ויס שמחה להשיק מוצר חדש בקטגוריה: נסקפה טייסטרס צ'ויס במשקל 50 גרם, קטן יותר, זמין בכל רגע ומעניק לכם את ההזדמנות לקחת רגע איכותי לעצמכם בבית, בחוץ ובכל מקום שתבחרו.

אסם מרחיבה את מגוון עוגיות המיני תחת מותג אסם עם 2 מוצרים חדשים וטעימים:עוגיות מיני שוקוצ'יפס במילוי קרם בטעם שוקולד – העוגיות המיני האהובות, עכשיו גם עם מילוי קרם בטעם שוקולד מפנק. שוקוציפס בחוץ, קרם בטעם שוקולד בפנים.

מיני עוגיות שוקו במילוי קרם שוקולד – עוגיות קטנות ועגולות, בצק פריך בטעם שוקו ומילוי קרם בטעם שוקולד.כאמור, המוצרים החדשים מצטרפים לצד אסם עוגיות המיני שוקוצ'יפס הקלאסיות  ולצד מגוון העוגיות הרחב תחת אסם: ערגליות, קרמוגית, פתיבר פינוקים ועוד מגוון עוגיות אהובות ומצליחות.

 

חג הפסח מתקרב ואיתו חיפושי הצרכנים אחר מוצרים כשרים לפסח, שיהוו תחליף מספק וטעים למוצרים בגרסת החמץ שלהם ובינהם תערובות אפייה לפנקייק ולעוגה כשרות לפסח וללא גלוטן, פסטה ללא גלוטן, נודלס אטריות אורז דקיקות כשר לפסח וללא גלוטן (לאוכלי קטניות), רוטב סויה כשר לפסח וכן עוגיות בטעם וניל כשרות לפסח.

אוליביה, חברת הרטבים והממרחים מבית תנובה, משיקה מחדש את ממרחי החרוסת והחזרת שלה במהדורה מיוחדת לפסח, ללא חומרים משמרים וללא צבעי מאכל. המוצרים מתאימים למגוון רחב של שימושים ומספקים נוחות וקלות בשימוש.

 

בן & ג'ריס ישראל משיקים לרגל חג הפסח סדרת גלידות כשרה לפסח, במהדורת חג מיוחדת, הכוללת 8 טעמים, ללא גלוטן וכשרים למהדרין באריזות פיינט- 500 מ"ל ב – 8 טעמים מובילים: וניל, שוקולד, בננה אגוזים, שוקולד אגוזים, ברי נ'אייס (גלידת שמנת עם תות שדה), דולצ'ה דה לצ'ה (גלידת שמנת משובחת עם ריבת חלב ופאדג')וטעם קפה.

 

טחנת "קמח הארץ" מציעה לחג הפסח שתי תערובות מעולות ללא גלוטן, כשרות לפסח, להכנת מאפים, לחמים ומטעמים, התערובות בסדרת MOLINO: מולינו ורוד – להכנת עוגות ועוגיות, ומולינו ירוק – להכנת לחמים, פיצות ועוד.

לכבוד חג הפסח יקב תבור משיק מארז אביבי וחגיגי במיוחד, אשר ניתן להשיג בחנויות האלכוהול המתמחות.מדובר במארז טרנדי ומעוצב שכל מארח ישמח לקבל בחג, המארז מכיל בקבוק מרלו מסדרת אדמה ובקבוק גוורצטרמינר מסדרת ההר. בנוסף מצורפת למארז הגדה חגיגית לפסח בעיצוב ייחודי.

 

פריגת, ממשיך להפתיע ומשנה את המראה של כלל מוצרי סדרת פריגת צלול, סדרת מיצים קלילים בטעמי פירות, המכילים כ-15% פרי.המיתוג החדש של מוצרי הסדרה הוחלף לראשונה לאחר כ-3 שנים ומקבל כעת מראה קליל ומרענן בעל צבעוניות מעודנת, שמתכתב בדיוק עם סלוגן הסדרה והמסר לצרכן – "טעים כמו פרי, מרענן כמו מים".

פלדמן מרחיבה את סדרת גלידל, ומשיקה את גלידל 99 קלוריות בשלושה טעמים מפנקים: וניל בציפוי שוקולד בלונד, וניל בציפוי שוקולד לבן בטעם פיסטוק ווניל בציפוי שוקולד מריר. השלגונים החדשים מצטרפים לטילון גלידל שיצא בשנה שעברה גם הוא עם 99 קלוריות בלבד.

 

"סיטי תוספי מזון" משיקה סדרה טבעונית של חטיפי חלבון, ללא גלוטן. בכל חטיף 20.7 גרם חלבון PROTEIN MAXX VEGAN בציפוי שוקולד מריר – טעימה, רכה ומוצעת ב-3 טעמים: קרמל מלוח; אייס קפה קפוצ'ינו; קרם עוגיות וקרמל.

חברת א.ג.ת.ד, מציגה לקהל הישראלי את חטיף הגורמה – Hunter Foods מאיחוד האמירויות – אותו כבר ניתן להשיג ברשתות השיווק המובילות ובחנויות האלכוהול והיין המובחרות.לאחר שהחלה לשווק את החטיפים מבוססי תפוח האדמה בטעמי כמהין שחור, כמהין שחור ופרמז'ן, כמהין לבן ופורצ'יני, קוויאר שחור, כבד אווז, ארבע גבינות, פסטו ופרמז'ן ועוד – א.ג.ת.ד משיקה את סדרת הירקות המבוססת על 100% ירקות אמיתיים אפויים בטעמי אפונה, במיה, בטטה, סלק, שעועית ירוקה, מיקס ירקות ועוד.

חברת קפה לנדוור מציגה את תערובת "אלנבי" בעלת קלייה ארוכה, גוף מלא וטעם מאוזן וקטיפתי. התערובת הייחודית תימכר ברשתות השיווק במארזי 200 גרם המותאמים למכונות הקפה הביתיות תחת הקונספט: מהאריזה- למכונה, ללא צורך באחסון נוסף של הפולים.שם התערובת החדשה – "אלנבי" נבחר מתוך רצון לתת כבוד למקום שממנו התחיל הסיפור של קפה לנדוור בישראל, רחוב אלנבי בת"א בו היה ממוקם בית הקלייה המקורי של קפה לנדוור והראשון במדינת ישראל. בשנות ה-60 עבר בית הקלייה מאלנבי בתל אביב לחולון, שם הוא ממוקם ופועל עד היום.

"כיף", מותג הסבונים משיק: תחליבי רחצה באריזה משפחתית, בתכולה חדשה של 1.4 ליטר, בגודל כפול מהמוצר המקורי, ובתוספת משאבה לשימוש נוח במיוחד.המוצרים מגיעים באריזה ידידותית לסביבה כאשר 50% מהבקבוק מיוצר מפלסטיק ממוחזר.

חדש מ TITANIUM : TITANIUM MOLECULE- טיטניום מולקולה – סדרת דאודורנט ספריי אנטיפרספירנט חדשה לגברים עם מולקולת הבישום הייחודית המתמזגת עם הגוף ויוצרת ניחוח אישי וייחודי.

 

 

המותג הבינלאומי Sterimar  (סטרימר) מציע לאביב 2024 תרסיס מי ים מועשר במינרלים 100% טבעי, לשמירה על הגיינת האף ולהקלה בתסמיני האלרגיה.התרסיס  מתאים לפעוטות מגיל 3, ילדים ומבוגרים ומתאים גם לנשים בהריון. התרסיס ללא חומרים משמרים  או  תרופות המכווצות את כלי הדם ואינו גורם להתמכרות או תלות. התרסיס מסייע במניעת התפתחותן של אלרגיות דרך רירית האף, שומר על הלחות הטבעית של האף, מנקה ומונע הצטברות של אלרגנים על רירית האף.

חג הפסח הידוע גם כחג הניקיון כבר בפתח ועם ישראל עסוק בניקיונות יסודיים ובהברקת הבית. ומה יותר נעים מלקבל את החג עם בית בוהק, מצוחצח וריחני? בטאצ׳ משיקים מבחר חומרי ניקוי ובינהם מרסס ניקוי כללי עלבסיס שמן אורנים חומר מוכן לשימוש בריסוס, מרסס קצף לניקוי כללי + אקונומיקה מכיל אקונומיקה לחיטוי והלבנה. אנטיבקטריאלי, משמיד 99.9% מהחיידקים, מרסס קצף לניקוי כללי ללא אקונומיקה, תכשיר רב שימושי לניקוי כל סוגי המשטחים. אינו מכיל אקונומיקה אך מבצע חיטוי של המשטח תוך כדי הפעולה. בעל ריח לימון מרענן, מרסס מסיר אבנית, מסיר אבנית ממשטחים כגון מקלחונים , כלים סניטריים, משטחי נירוסטה, זכוכית. הקצף נצמד למשטח ונשאר אתו במגע לאורך זמן. מנקה סימני חלודה קלים ומשמיד חיידקים ומרסס מסיר שומנים, תכשיר להסרת שומנים מכלי אוכל ,בישול ואפייה , תנורים וכיריים. נוח ויעיל במיוחד תואם לדרישות התקן הישראלי.

לקראת פסח: פתרונות  חדשים של "ניקול" לניקיונות פסח קלים ומהירים יותר מוצרי "ניקול" החדשים כוללים את סדרת "הסודות של סבתא" – סדרת מטליות לחות לניקוי עם תוספי ניקוי ביתיים כמו חומץ וסודה לשתייה, ושקיות  EXTRA ענקיות – שקיות ה גדולות פי 4 משקיות האשפה הרגילות בשוק.

שריג אלקטריק, היבואנית הרשמית של המותג NINJA בישראל יוצאת לרגל פסח במבצע חג מיוחד ומציעה את כל קולקציית כלי הבישול הכוללת מגוון סירים, מחבתות וסכינים של המותג "נינג'ה", ב-25% הנחה. כך לדוג' ניתן יהיה למצוא ערכת סכין שף ומשחיז במחיר 337 ₪ (במקום 449 ₪), סט 16 סכינים במעמד עם משחיז מובנה במחיר 1343 ₪ (במקום 1790 ₪), סיר 3.3 ליטר מסדרת premium במחיר 299 ₪ (במקום 399 ₪), סוטז' 3.8 ליטר מסדרת premium במחיר 412 ₪ (במקום 549 ש"ח), מחבת עם מסננת מסדרת Possible לאינסוף אפשרויות בישול במחיר 562 ₪ (במקום 749 ₪) ועוד.המבצע בתוקף עד ה-22/4/2024 (ערב חג פסח). להשיג באתר שריג https://sarig.com/cookware-and-knives/

רשת סולתם, מציגה בין החידושים הקולינרים הרבים לחג הפסח, מארז סיר מולטי קוק מולטי פונקציונאלי שלושה חלקים, הכולל סיר ומכסה זכוכית, המתאימים יחדיו לבישול מגוון רחב של מאכלים, וכן פלנצ'ה עם פסי גריל העומדת הן בפני עצמה ומשמשת גם היא כמכסה לאותו הסיר לצורך בישול קדרות ומאכלים בתנור. הסיר והפלנצ'ה מיוצרים מאלומיניום בתהליך יציקה רב שכבתי, ההופך אותם לחזקים ועמידים בשימוש לשנים רבות קדימה, מקנה להם יכולת אגירת חום ברמה גבוהה ומראה מעוצב המתאים גם להגשה למרכז השולחן. ציפוי ה- Non stick food safe עם מראה שיש מונע את הדבקות המזון ומפחית צורך בשימוש בשמן, שומן, מרגרינה או חמאה ולשמירה על הבריאות. הסיר והפלנצ'ה מתאימים שניהם לשימוש בכל סוגי הכיריים, לרבות אינדוקציה ובתנור עד לטמפרטורה של 220 מעלות. כל חלקי המולטי קוק ניתנים לניקוי קל ומהיר גם במדיח כלים. אינו מכיל PFOA, קדמיום או עופרת וידידותי לסביבה.

גם אתם יכולים לתרום ולתמוך בחיילים הבודדים עם קולקציית הצמידים החדשה והמרגשת של רשת מקס סטוק, כאשר כל הרווחים יועברו לעמותת "הבית לחיילים הבודדים".הצמידים, המעוצבים בהשראת הרוח הישראלית החזקה והמאוחדת, עשויים מרצועה דמוית עור שאת מרכזה מעטר מגן דוד קטן בצבעי כסף או זהב והם מגיעים ב-8 צבעים קלאסיים: כחול כהה, חום, שחור, צהוב, אבן, בורגנדי, כחול טורקיז ואדום.את הצמידים ניתן להשיג באופן בלעדי ברשת מקס סטוק בעלות של 5.90 ₪ בלבד.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

אופנוע קטנוע צילום אור ירוק

שכונת נווה יהושע: ״נהג האופנוע הפקיר את הבן שלי על הכביש״

תפריט נגישות