n
דף הבית / רמת גן / ואתם? כבר תרמתם: מתנדבי מד"א יאספו חבילות מזון למשפחות מועטות יכולת בחג הפסח

ואתם? כבר תרמתם: מתנדבי מד"א יאספו חבילות מזון למשפחות מועטות יכולת בחג הפסח

מבצע ״קמחא דפסחא״
מבצע ״קמחא דפסחא״ בתחכמוני. צילום: באדיבות דובורת עיריית רחובות

מבצע "קמחא דפסחא", אשר הפך למסורת במגן דוד אדום, מתקיים זו השנה ה-19 ובמסגרתו התגייסו אלפי עובדי ומתנדבי מד"א, נוער ובוגרים, למבצע איסוף מוצרי מזון למשפחות מועטות יכולת. מבצע ההתרמה יתחיל ביום ראשון (19.3) וימשיך עד לערב ליל הסדר. הפרויקט מתקיים בתיאום ושיתוף מחלקות הרווחה ברשויות ובעיריות ברחבי הארץ.

מתנדבי מד"א יעמדו בכניסה לסניפי רשתות המזון הגדולות ולמרכולים ברחבי הארץ, יסבירו לקונים אודות חשיבות התרומה ויאספו את מוצרי המזון. המתנדבים יאספו את מוצרי המזון בשעות אחר הצהרים והערב ולאחר יציאת התלמידים לחופשת הפסח, גם בשעות הבוקר – הציבור הרחב מוזמן להגיע בהמוניו ולתרום מוצרים למשפחות מועטות יכולת.

מניסיון השנים הקודמות מצביעים במד"א על כמה מוצרים מומלצים לתרומה ביניהם: מצות, יין, מיץ ענבים, שמן, סוכר, קמח מצות, ממרח שוקולד, ריבה, קפה שחור, נס קפה, שתיה קלה, שימורי טונה, חמוצים במלח, לפתנים בשימורים, עוגיות ועוגות כשרות לפסח, חרוסת, חזרת, תרכיזי מיץ, חלב עמיד, תפוחי אדמה ועוד.

מנכ"ל מד"א, אלי בין: "גם השנה, כמו בכל שנה מתנדבי מד"א יעשו את מירב המאמצים על מנת לאסוף, לארוז ולספק מוצרים לארוחת חג מכובדת למשפחות מועטות יכולת. מד"א הוא ארגון שפעילותו להצלת חיים שזורה בחיי תושבי ישראל והחיבור שלנו עם הקהילה, הוא ערך עליון עבורנו. אנו נמצאים בקשר שוטף עם גורמי הרווחה בארץ לאורך כל השנה ובחג במיוחד. חשוב לנו לעשות את מירב המאמצים על מנת להגיע ולסייע, מדובר במשימות הומניטאריות מהמעלה הראשונה".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מוזיאון רמת גן לאמנות ישראלית. צילום- אלעד שריג

יום המוזאונים הבינלאומי 2024 ברמת גן

תפריט נגישות