n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / חולון: קפיצה משמעותית במספר חולי הקורונה בוולפסון

חולון: קפיצה משמעותית במספר חולי הקורונה בוולפסון

עלייה משמעותית במספר המאושפזים חולי הקורונה במרכז הרפואי וולפסון, ביניהם חולים במצב קריטי ומטופל המחובר לאקמו - מכונת לב ריאה

חזי לוי ענת אנגל רופאים צילום המרכז הרפואי וולפסון

המרכז הרפואי וולפסון מדווח הבוקר (ראשון 3.1) על עלייה חדה במספר המאושפזים חולי הקורונה. מתחילת השנה החדשה אושפזו בביה"ח 15 חולי קורונה. זאת לעומת עשרה חולים שהיו מאושפזים לאורך תקופה ארוכה עד לפני שבועיים.

מספר המאושפזים הכולל הוא כעת 31, בהם 5 במצב קריטי ואחד מהם מחובר למכונת אקמו (לב ריאה), 20 חולים במצב קשה ובינוני. ד"ר ענת אנגל, מנכ"לית המרכז הרפואי, מסרה כי לאור העלייה בתחלואה פתחנו מחלקת אשפוז קורונה חדשה.

לדבריה: "נתוני ההדבקה מהימים האחרונים מדאיגים ואנו בהחלט רואים החמרה. נדרשים צעדים משמעותיים להאטת קצב התחלואה והקפדה על עטיית מסכות וריחוק חברתי".

ד"ר אנגל ציינה בנוסף, כי מציאת המוטציה של נגיף הקורונה מהווה אתגר וכי "שלחנו דגימות מהחולים שלנו לבדיקת אפשרות שמדובר במוטציה. אסור להיות שאננים בגלל החיסונים.

חייבים להמשיך ולשמור על הנחיות הריחוק החברתי ועטיית המסכות על מנת לשמור על עצמנו ועל הקרובים לנו ולעצור את השתוללות המגיפה".

(בתמונה: דוקטור ענת אנגל ופרופסור חזי לוי- מנכ"ל משרד הבריאות)

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תג יחידה צילום דוברות עיריית חולון

שי לפסח לחיילי חולון

תפריט נגישות