n
דף הבית / רמת גן / החלום והחזון: סיגל בבאי מגשימה את החלומות שלה ושלכם

החלום והחזון: סיגל בבאי מגשימה את החלומות שלה ושלכם

סיגל בבאי, הדרמתרפיסטית מומחית בבריאות העור, קוסמטיקאית מוסמכת מגשימה בקליניקה שלה את החזון האיש שלה ועוזרת לכם להיראות במיטבכם

Artboard-2-copy-3-100

סיגל בבאי היא דרמתרפיסטית מומחית בבריאות העור וקוסמטיקאית מוסמכת למעלה מעשור. חדר הטיפולים שלה במרכז רפואי עדן בפתח תקווה ולדבריה מהווה הגשמת חלום ילדות יחד עם מימוש החזון האישי שלה.

שולחן העבודה של סיגל לא מכיל תכשירי מדף אלא תכשירים שמכילים מרכיבים פעילים ואיכותיים וחומרי גלם הטובים ביותר שיש לקוסמטיקה הפרא-רפואית להציע – פפטידים (שרשראות קצרות של חלבונים), תאי גזע ממקור צימחי, ויטמינים, מינרלים, חומצות אמינו, חומצות שומן, אקסטרקטים (מיצוי צמחים), אנטי אוקסידנטים ועוד כדי להעניק לעורך את הטיפול המדויק לתוצאות אופטימליות.

״עוד כשהייתי ילדה קטנה, הייתה לי אהבה עמוקה לאסתטיקה. בזיכרונות ילדותי רקחתי שיקויים ויצרתי תרכובות על מנת לייצר תוצרים חדשים. אהבה שלי לאסתטיקה משתלבת עם החזון האישי שלי״ היא אומרת ומוסיפה  ״במשפחתי, ישנה גנטיקה של עור יבש, פיגמנטרי ומיובש – עור שממנו נהנים כשצעירים (כי העור חלק, ללא שומן עודף ו/או פצעים) אך כשמתבגרים הוא דורש טיפול מיוחד על מנת להראות במצבו האופטימאלי (מכיוון שהוא דק, מתקמט מהר ונוצרים בו כתמים). כשהתבגרתי שמתי לעצמי מטרה לעזור לאימי ואחיותי להנות מעור פניהם גם בגיל מבוגר. ואז גיליתי איזה שינוי ניתן לחולל בעזרת שימוש בתכשירים שמכילים חומרים פעילים מתאימים ובהתמדה יומיומית בבית כדי להזין, למנוע התייבשות ופיגמנטציה״.

במרכז הטיפולים שלה, כאמור, היא שמה לעצמה מטרה, שכל המטופלים יהיו בעלי עור בריא וזוהר ״ולכן פיתחתי שיטת עבודה ושימוש בתכשירים ובטכנולוגיות שמאפשרים לי למצוא את הנוסחה הייחודית שתתאים לכל אחד או אחת להשגת המטרה. הטיפולים מתבצעים בשיטת הטיפול אותה פיתחתי, כשהקו המנחה והמוביל הינו רקיחת תכשירים בהתאמה אישית בזמן הטיפול מחומרי הגלם והמרכיבים הפעילים והעוצמתיים ביותר בעולם ובטכנולוגיות מתקדמות שהוכחו כיעילים ביותר להשגת תוצאות רצויות בטווח הקצר ושימורן לטווח האורך. במשך שנות עבודתי, רכשתי ניסיון עשיר אשר מיקד אותי לאבחן באופן מדויק את סוג ומצב העור ולהתאים את תוכנית הטיפול האישית והמודולרית כך שתהיה מדויקת ותביא לתוצאות הטובות ביותר.

מבחינתי, התחדשות ולמידה מתמדת הינם הבסיס להצלחת התגשמות החזון שלי. לכן, אני מקפידה ללמוד ולהשתלם על מנת להתעדכן בכל החידושים בתחום הקוסמטיקה. החל מתכשירי הקוסמטיקה שמכילים מרכיבים פעילים עוצמתיים ובטיחותיים ביותר ובטכנולוגיות העדכניות לטיפול באקנה, אנטי אייג'ינג, פיגמנטציה ועוד״. היא מסכמת.

Home

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מוזיאון רמת גן לאמנות ישראלית. צילום- אלעד שריג

יום המוזאונים הבינלאומי 2024 ברמת גן

תפריט נגישות