n
דף הבית / עמוד הבית ראשי / רמת גן: החזיקו 103 ק"ג של קנאביס שנחזה להיראות רפואי

רמת גן: החזיקו 103 ק"ג של קנאביס שנחזה להיראות רפואי

שני אזרחים מרמת גן ובני ברק נאשמים כי החזיקו 27 ארגזים שעליהם לוגו של "היחידה לקנאביס רפואי". בארגזים נמצאו מארזי צובר אטומים עם מדבקות "סוכנות ישראלית ממשלתית לקנאביס רפואי". האחד, נמצא במעצר בתנאים מגבילים, לאחר שנעצר לא מכבר בחשד לגידול קנאביס בדירתו

מעבדת סמים קנאביס צילום דוברות משטרת ישראל
צילום: דוברות משטרת ישראל

כתב אישום חמור הוגש לבית משפט השלום בתל אביב נגד תושב רמת גן ותושב בני ברק לאחר שנתפסו במחסן דירתו של ברבי 103 ק"ג קנאביס, שנחזו להיראות כ"קנאביס רפואי".

התביעה טוענת כי בחיפוש אותרו 27 ארגזים הארוזים באופן דומה לאריזת קנאביס רפואי חוקי ועליהם לוגו של היחידה לקנאביס רפואי במשרד הבריאות. בארגזים נמצאו שקיות כסופות שאף הן נראות כמו אלו שנארזות בצובר (Bulk) במתקני הגידול המורשים של העוסקים בקנאביס רפואי, ובתוך השקיות יותר מ-103 ק"ג קנאביס.

בנוסף, אותרו בדירה 176 גרם חשיש, 4 אריזות קנאביס רפואי בודדות וכן שקית ניילון ובה 1.6 ק"ג קנאביס נוספים בתפזורת.

"בתקופה הרלוונטית שכר הנאשם בית קרקע ברמת גן", נטען בכתב האישום. "בשטח חצר הבית נמצא מחסן המשמש את הבית. הנאשם הגיע לבית, הוציא מתוך הרכב, יחד עם שני אנשים נוספים, ארגזים המכילים קנאביס, והוביל אותם לתוך המחסן".

עוד נטען כי "בכך החזיקו הנאשמים במחסן סמים מסוכנים שלא לצריכה עצמית, שלא כדין וללא היתר, כמפורט להלן: 27 ארגזים, אשך עליהם מדבקות עם הלוגו 'קנאביס רפואי' וכן לוגו של צמח הקנאביס ומתחתיו הכיתוב: 'סוכנות ישראלית ממשלתית לקנבוס רפואי' ובתוך הארגזים שקיות אטומות המכילות 103.5 ק"ג נטו".

הנאשם, שהינו בעל רישיון לשימוש בקנאביס רפואי (50 גרם בחודש), טען כי המחסן משמש את יתר בני משפחתו שאינם מתגוררים עמו, לצורך אחסון ציוד קונדיטוריה, וכן משמש אנשים נוספים שאחיו מתירים להם לאחסן בו ציוד, וכי הוא לא קשור למקרה ולא ידע מה יש באותם ארגזים.

לדבריו, מכיוון שהוא בעצמו צרכן קנאביס ברישיון, הוא "לא יכול היה להריח את הסמים שנמצאו במחסן שכן הוא צורך קנאביס באופן קבוע והריח נשאר על גופו… אם היה לי בדל של מחשבה שישתמשו במחסן שלי לאחסן סמים לא הייתי משתף יד בדבר".

הנאשם טוען כי הנאשם השני לקח אחריות מלאה על הקנאביס שנתפס.

ואילו הנאשם השני טוען כי הוא הודה בכך בין היתר בגלל שהנאדם הראשון הוא אב ל-6 ילדים, וציין כי בימים אלה הוא גם נמצא במעצר בתנאים מגבילים במסגרת תיק אחר שמתנהל באשקלון שעניינו גידול קנאביס בדירה בעיר. משפטם יפתח בקרוב.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-30 at 12.46.18_e6fa0315

בת ים: 2 פצועות בתאונה ברחוב הרצל

תפריט נגישות