n
דף הבית / בת ים / תושבי מזרח ירושלים נעצרו אחרי שגנבו רכב מבת ים

תושבי מזרח ירושלים נעצרו אחרי שגנבו רכב מבת ים

שני ערבים תושבי מזרח ירושלים, נעצרו בכביש 1 עם רכב שגנבו בבת ים. הם ככל הנראה קשורים לעוד לפחות 3 מקרי גניבות רכבים.

מעצר גנב רכב צילום דוברות משטרת ישראל
צילום ארכיון: דוברות משטרת ישראל

בתקופה האחרונה התנהלה חקירה ביחידה המרכזית של מחוז ירושלים נגד חוליית גנבי רכבים ממזרח ירושלים, הפועלת בכל רחבי הארץ. המשטרה התחקתה אחר זהות גנבי הרכב וביצעה פעילות סמויה בעקבותיהם.

בתאריך 7.7.2023 נעצרו שני החשודים על ידי בלשי ימ״ר ירושלים בכביש 1. החשודים נעצרו בשעת מעשה בעת שנסעו ברכב גנוב מסוג יונדאי, שנגנב מהעיר בת-ים. לאחר שבלשי המשטרה זיהו את החשודים ברכב הגנוב, הם עקבו אחריו, הובילו לעצירתו ותפסו יחד עם שוטרי תחנת הראל של מחוז ירושלים את שני החשודים בתוך הרכב.

רכב גנוב צילום דוברות משטרת ישראל

הרכב שהוחזר לבעליו בבת ים

בתוך הרכב איתרו השוטרים כלי פריצה ומחשב רכב. הרכב הגנוב שנתפס הושב לבעליו וגניבת הרכב סוכלה. מהחקירה בימ״ר מרושלים עלה כי שני החשודים שנעצרו (19, 26 – תושבי כפר עקב ומחנה הפליטים שועאפט), מעורבים בעוד כשלושה מקרים שונים של גניבות כלי רכב מאזור ירושלים.

מחשב רכב צילום דוברות משטרת ישראל

מחשב הרכב איתו ביצעו את הפריצה ונתפס על ידי הבלשים- צילומים: דוברות משטרת ישראל

עם סיום החקירה במשטרה וגיבוש תשתית ראייתית נגד החשודים, אתמול (רביעי) הוגשה נגדם הצהרת תובע לקראת כתב אישום שצפוי בימים הקרובים על ידי יחידת התביעות של מחוז ירושלים. כמו כן, מעצרם הוארך שוב עד לתאריך 23.7.2023.

מהמשטרה נמסר: "משטרת ישראל תמשיך לפעול בנחישות נגד עברייני הרכוש ובפרט גנבי הרכבים, על מנת לשמור על שלום הציבור ורכושו."

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

55

הדי פיצוצים נשמעו באזור המרכז

תפריט נגישות