n
דף הבית / בת ים / שתי תאונות ושריפה בסוף השבוע בבת ים

שתי תאונות ושריפה בסוף השבוע בבת ים

ארבעה פצועים בשתי תאונות שהתרחשו בבת ים בסוף השבוע, זאת בנוסף לשריפה שהסתיימה בנס, ללא נפגעים

תאונה רכב הפוך צילום דוברות איחוד הצלה

בלילה בין חמישי לשישי, התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב איילון, על רוכב אופניים חשמליים שהחליק ברחוב מחרוזת בבת ים. חובשים ופראמדיקים של מד"א יחד עם צוותי רפואה של איחוד הצלה, העניקו טיפול רפואי ופינו אל בית החולים וולפסון, גבר כבן 50 במצב בינוני, עם חבלות בראש ובגפיים.

אבי גולדברג ושמואל רוזנברג חובשי איחוד הצלה סיפרו: "לדברי עוברי אורח רוכב האופניים החשמליים נחבל בראשו לאחר שהחליק. הענקנו לו סיוע ראשוני ולאחר מכן הוא פונה לבית החולים וולפסון כשמצבו מוגדר בינוני".

תאונה אופניים צילום דוברות איחוד הצלה

מספר שעות לאחר מכן בשעות הצהריים של יום שישי, אירעה תאונה חריגה בכביש 20 סמוך למחלף יוספטל, כאשר שני רכבים התנגשו ואחד הרכבים התהפך מעוצמת הפגיעה. צוותי רפואה של איחוד הצלה, טיפלו בשלושה נפגעים באורח קל.

תאונה רכב הפוך צילום דוברות איחוד הצלה

צילומים משתי התאונות בבת ים: דוברות איחוד הצלה

עוד ביום שישי: בשעות הבוקר התקבלו מספר קריאות במוקד 102 של מחוז דן, על שריפה בדירה בקומת קרקע במבנה בן שתי קומות ברחוב ניצנה בבת ים. שלושה ציוותי כיבוי ומנוף בפיקוד מפקד המשמרת רב רשף מורן פקס יצאו למקום האירוע.

מיד עם הגעתם למקום זיהו שרפה וודאית במקלט המשמש כ׳דירה בקומת קרקע במבנה בן שתי קומות. לוחמי האש החלו מיד בפעולות לכיבוי מוקד השריפה כשבמקביל הם מבצעים סריקות לשלילת הימצאות לכודים בעזרת מצלמה תרמית.

שריפה כבאי צילום דוברות והסברה תחנה איזורית חולון

בנוסף, ביצעו הלוחמים פריצה לדלת העורפית של המחסן בעזרת מסור דיסק מאחר והדלת הייתה מרותכת ולא ניתן היה לפתוח אותה ומטען האש היה עוצמתי וזאת בכדי לבצע שחרור חום ועשן שהיה כלוא בחלל המקלט. האירוע הסתיים ללא נפגעים.

  שריפה כבאים צילום דוברות והסברה, תחנה איזורית חולון

צילומים מהשריפה בבת ים: דוברות והסברה, תחנה איזורית חולון

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

55

הדי פיצוצים נשמעו באזור המרכז

תפריט נגישות