דף הבית / כללי / פספוס ברמת חן

פספוס ברמת חן

הקבוצה של רועי לזר, פספסה הזדמנות לרשום ניצחון כפול על רמת חן. אחרי שניצחה אותה בסיבוב הראשון, היא הפסידה בתחילת השבוע 83:80 במשחק צמוד שהוכרע רק בשניות האחרונות. הפתיחה הייתה של האדומות שהוליכו 11:7 כשדניאל קארש הצעירה מוליכה את הקלעיות האורחות. רמת חן לא נבהלה והצליחה להפוך את התוצאה לקראת סוף הרבע. למרות זאת, את הרבע סיימה ראשון לציון כשהיא מוליכה 23:21.

ריצ'ארדסון הוליכה ריצת 7:0 עם פתיחת הרבע השני, רמת חן הגיבה בריצת 7:0 משלה ועד לסיום המחצית גם הצליחה לקחת שוב את היתרון ולרדת להפסקה כשהתוצאה היא 40:39. המומנטום של המקומיות המשיך גם עם פתיחת המחצית השנייה ורמת חן הצליחה לברוח עד לשבע נקודות הפרש. פונטנט דאגה להשאיר את ראשון לציון במשחק והרבע הסתיים בתוצאה 60:54.

הרבע האחרון היה צמוד ודרמטי. ככל שנקפו הדקות, ראשון לציון נגסה באיטיות ביתרון הלא גדול של רמת חן. כשנותרה דקה לשחק, התוצאה הייתה 79:77 למארחות אך ראשון לציון לא הצליחה להשלים מהפך וירדה מנוצחת בפעם השנייה ברציפות.

קלעו: אלין ופונטנט 20 כל אחת. השתיים גם הוסיפו ביחד 21 ריבאונדים. גילי אייזנר 12, בריאנה ריצ'ארדסון 15, דניאל קארש ועדי לוקס 5 כל אחת, גאיה סלס 3. במחזור הקרוב תארח הקבוצה את בנות הרצליה. בסיבוב הקודם ניצחה הרצליה 91:86. הרצליה מדורגת שישית, מקום אחד ונקודה אחת יותר מאשר ראשון לציון.

איילין
הקלעית המובילה, איילין- צילום מנהלת הליגה

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

קרדיט: pixabay

מאז ועד היום: טבעות אירוסין ונישואין

תפריט נגישות