n
דף הבית / בת ים / נתפסה כנופיית השודדים הקטינים מבת ים

נתפסה כנופיית השודדים הקטינים מבת ים

המשטרה עצרה שלושה חשודים קטינים תושבי בת ים, בגין שוד נהגי מוניות בבת ים ויפו והתפרצויות לעסקים - הוגש כתב אישום

שודד גנב צילום דוברות משטרת ישראל

בתאריך 21.1.24, 3 קטינים עלו למונית על מנת שתיקח אותם ליפו ובמהלך הנסיעה שדדו באלימות נהג מונית אשר בעקבות התקיפה נזקק ל-5 ימי אישפוז בבית חולים. דפוס הפעולה תאם לאירוע אשר התרחש מספר ימים לפני בבת ים בו נשדד נהג מונית.

בעקבות שני האירועים בהנחיית תנ"צ חיים בובליל מפקד מרחב איילון, הוקם צוות חקירה מיוחד של תחנת בת ים ויפו, אשר חקר את האירועים והחל להתחקות אחר זהות החשודים, במסגרת חקירה סמויה.

במקביל אירעו שלושה מעשי התפרצות וגניבה לבתי עסק בתל אביב, שגם אירועים האלה, סבר צוות החקירה קשורים לאותה הכנופיה. צוות החקירה הרכיב לתמונה מלאה את כל חלקי המידע, גילה את זהות המבצעים ועבר לשלב הגלוי.

על פי כתב האישום, החשודים עלו למונית, במהלך הנסיעה החלו לחנוק מאחור ולהכות באגרופים בפניו של הנהג ובאמצעות חפץ חד ולצעוק לנהג: 'אני אדקור אותך תביא לי את הכסף, בן ז***, תביא את הכסף', שדדו כסף מזומן וכרטיס אשראי ונמלטו מהמקום.

כאמור, החשודים תושבי בת ים בגילאים (17, 17, 15), נעצרו והובאו לחקירה בתחנה. בסיומה של החקירה היום (שני), הגישה הפרקליטות של מחוז ת"א כתב אישום נגד החשוד ובקשה למעצר עד תום הליכים.

מהמשטרה נמסר: "משטרת ישראל פועלת בנחישות כלפי אירועי בריונות הפוגעים בתחושת הביטחון של התושבים. כמו במקרה הזה, המשטרה תמשיך למצות את כל ההליכים ותפעל ביד קשה נגד אלימות ובריונות במטרה להביא את העבריינים לדין."

צפו בסרטון ממספר אירועים המיוחסים לכנופיה, בלחיצה כאן

שודד גנב 1 צילום דוברות משטרת ישראל

צילומים: דוברות משטרת ישראל

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מוזיאון רמת גן לאמנות ישראלית. צילום- אלעד שריג

יום המוזאונים הבינלאומי 2024 ברמת גן

תפריט נגישות