n
דף הבית / בת ים / מאמן הכדורגל מבת ים, נרצח במצרים

מאמן הכדורגל מבת ים, נרצח במצרים

תושב בת ים אלון שמלי בן ה-34, מאמן כדורגל במחלקת הנוער של הפועל תל אביב וגם מורה לספורט בבית הספר "ראשונים" בבת ים, הוא אחד התיירים הישראלים שנרצחו בפיגוע הירי במצרים

אלון שמלי צילום מתוך פייסבוק
אלון שמלי ז"ל- צילום מתוך פייסבוק

אתמול (ראשון), במהלך ביקור תיירותי של קבוצת ישראלים באלכסנדריה – מצרים, המאבטח המצרי פתח לפתע באש אל עבר הישראלים ורצח שניים מהם, יחד עם המדריך המקומי. ישראלי נוסף, נפצע בינוני מהירי.

אחד הנרצחים בפיגוע הנורא, הוא תושב בת ים אלון שמלי, שהיה מורה לספורט בבית הספר "ראשונים" בעיר וגם מאמן קבוצת נערים א' במועדון הכדורגל של הפועל תל אביב. בנוסף, אימן במחלקת הנוער של ירמיהו חולון ואף שיחק בשנים האחרונות כשחקן פעיל בקבוצות נווה גולן ואליצור תל אביב מליגה ג'.

שמלי בן ה-34, נרצח במצרים בזמן שבארץ מספר הנרצחים ממתקפת הפתע של חמאס, לא מפסיק לעלות וכבר חצה את המספר הבלתי נתפס- 750. הוא היה חלק מקבוצה של 17 תיירים ישראלים והגיע אל מצרים יחד עם אשתו מור, שניצלה מהירי.

מנהלת בית הספר בו לימד- עינת ולדמן, בישרה להורי תלמידיו את הבשורה הקשה וכתבה: "הורים יקרים ואהובים. בשורה מרה מאוד בפי. בפיגוע שהתרחש היום במצרים, המורה אלון שמלי – המורה לחינוך גופני, נרצח. אובדן עצום וכאב נורא. צוות בית הספר קיבל את הבשורה באופן פורמאלי. אנחנו נלווה את תהליך עיבוד האובדן והאבל בקהילת ראשונים. כואבים את לכתו של אלון האהוב והיקר לכולנו".

במועדון הפועל תל אביב ספדו לאלון: "כאב גדול. אחד ממאמני מחלקת הנוער, אלון שמלי, נרצח הבוקר בפיגוע במצרים. אלון התגורר בבת ים, מורה לחינוך גופני בבית הספר "ראשונים" בעיר. הגיע למחלקת הנוער של הפועל לפני שנה וחצי, כאשר בעונה שעברה עבד כמאמן ראשי בקבוצת ילדים ג', והעונה כעוזר מאמן בקבוצת נערים א'.

איש חינוך, ספורטאי אמיתי, צנוע, עם המון תשוקה לכדורגל. היה בעל גישה נהדרת לילדים, אהוב מאוד על השחקנים והצוות במחלקה. תמיד ראה לנגד עיניו לפני הכל את החינוך לערכים, לאורח חיים בריא ולמקצוענות. מועדון הכדורגל הפועל תל אביב מרכין את ראשו, שולח תנחומים לאשתו ומשפחתו של אלון וכואב את כאבם הגדול. יהי זכרו ברוך."

אלון שמלי ההתאחדות הכדורגל צילום מתוך פייסבוק

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

55

הדי פיצוצים נשמעו באזור המרכז

תפריט נגישות