n
דף הבית / עמוד הבית ראשי / הפתעה: מי ביה"ס המצטיין בעיר בביטחון ובטיחות?

הפתעה: מי ביה"ס המצטיין בעיר בביטחון ובטיחות?

תעודת הצטיינות של אגף הביטחון והבטיחות בעיריית רחובות הוענקה לבית הספר שז"ר, זאת לאחר שהצטיין בשנה האחרונה בכל תחומי הביטחון, הבטיחות והמוכנות לחירום בשנת תשפ"ג. 

WhatsApp Image 2023-09-12 at 16.08.00

בכל שנה בוחר אגף הביטחון, בטיחות וחירום בעיריית רחובות בית ספר מצטיין בתחומי הביטחון הבטיחות והמוכנות לחירום. במהלך כל השנה בכל בתי הספר בעיר נבחנים ונבדקים מדדי הבטיחות השונים וביקורות יזומות מטעם אגף הביטחון, הבודקים את מוכנותם לשעת חירום.

השנה, אגף הביטחון בעיריית רחובות העניק לבית הספר שז"ר את התואר ביה"ס המצטיין בתחומי הבטיחות והביטחון. ביה״ס שז״ר בהובלתה של רכזת הביטחון הגב׳ לינוי שמילוביץ סבג קיבל אמש, שני (11.9), את תעודת ההוקרה והשי בעבור הצטיינות זו במסגרת כנס רכזי הביטחון כל בתי הספר בעיר. הטקס מתקיים מדי שנה דבתחילת שנת לימודים.

במסגרת הכנס קבלו תעודות הערכה גם הגב׳ מרים דמתי רכזת הביטחון של ביה״ס עץ חיים והגב׳ איילת יהודה רכזת הביטחון של קריית החינוך ע"ש רון ארד כאות הערכה על הובלת המוסד בכל תחומי הביטחון הבטיחות וההכנה לחירום.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-05-02 at 14.02.07_4d2b17e4

חנות עלתה באש בבת ים

תפריט נגישות