n
דף הבית / בת ים / בת ים: רוכב אופנוע נהרג בתאונה

בת ים: רוכב אופנוע נהרג בתאונה

טרגדיה על הכביש: רוכב אופנוע נהרג בתאונה עם רכב פרטי ברחוב קוממיות בבת ים

תאונה אופנוע 1 צילום תיעוד מבצעי מדא

אמש (שני) בשעה 23:00 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב איילון, על אופנוע שנפגע מרכב, ברחוב הקוממיות, סמוך לפארק חורשת הים בבת ים.

חובשים ופראמדיקים של מד"א יחד עם צוותי רפואה של איחוד הצלה, העניקו טיפול רפואי ופינו אל בית החולים וולפסון, גבר כבן 24 במצב אנוש, תוך פעולות החייאה. בבית החולים נפטר הפצוע מפצעיו.

תאונה אופנוע 2 צילום תיעוד מבצעי מדא

חובש מיחידת האופנועים של מד"א כפיר ורסנו ופאראמדיק מד"א דניאל ברודסקי סיפרו: "ראינו בצד הכביש אופנוע מעוך ובמרחק 20 מטר שכב גבר כבן 24 מחוסר הכרה, הוא היה ללא דופק וללא נשימה, עם חבלה רב מערכתית, ניסינו להציל אותו במשך דקות, העלנו אותו לניידת טיפול נמרץ ופינינו אותו לבית חולים תוך פעולות החייאה."

ניר דורפמן חובש איחוד הצלה שהגיע ראשון לזירה מסר: "ביצענו בו פעולות החייאה בזירה ולאחר מכן הוא פונה לבית החולים וולפסון במצב אנוש תוך כדי המשך פעולות החייאה. מדובר בתאונה עם מעורבות רכב ואופנוע".

המשטרה פתחה בחקירת נסיבות התאונה

תאונה אופנוע צילום תיעוד מבצעי מדא

צילומים מזירת האירוע: תיעוד מבצעי מד"א

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

55

הדי פיצוצים נשמעו באזור המרכז

תפריט נגישות