n
דף הבית / רמלה לוד / חדשות רמלה-לוד / עיריית לוד ועמותת סמייל למען נשים הנאלצות לצאת למקלט

עיריית לוד ועמותת סמייל למען נשים הנאלצות לצאת למקלט

עם הלב למען נשים שחוות אלימות: הנתונים מראים שיש לא מעט נשים החוות אלימות פיזית ומילולית ובמקרים רבים הן צריכות לצאת מביתן למקלט כדי לשמור על חייהן
צילום: דוברות עיריית לוד

עם הלב למען נשים שחוות אלימות: הנתונים מראים שיש לא מעט נשים החוות אלימות פיזית ומילולית ובמקרים רבים הן צריכות לצאת מביתן למקלט כדי לשמור על חייהן, הן מגיעות בזמן חירום ומשבר וזקוקות לצאת למקום מוגן.

הנשים מגיעות לרווחה או לתחנת המשטרה בשעות הלילה המאוחרות או לפנות בוקר, עייפות מאוד במצב פיזי ונפשי קשה, רק עם הבגדים שעליהן וללא שום ציוד אישי.

היחידה להתנדבות בשיתוף היחידה למניעת אלימות באגף לשילוב חברתי בעיריית לוד, חשבו על מתן מענה וביחד עם יעל הולנדר מעמותת סמייל, נבנתה ערכה המכילה את כל הדברים להן הנשים זקוקות כשהן יוצאות באישון הלילה מבתיהן.

בסל המיוחד יש משחת שיניים, מברשת שיניים, קרם לגוף, קרם ידיים, שמפו, מרכך, קרם פנים, מברשת שיער, מסקרה לעיניים, שפתון, תיק לכלי רחצה, דאודורנט ,סבון לפנים, סבון גוף, מראה ומברשת שיער ודברי היגיינה נשיים.

כל אישה שתגיע לתחנת המשטרה להתלונן על אלימות, או שתצא למקלט כדי לשמור על חייה, תקבל את הערכה שתהווה לה ציוד ראשוני.

מנהלת היחידה להתנדבות בעיריית לוד – עליזה שקד, ביקשה להודות ליעל הולנדר ולעמותת סמייל, על הערכות הגדושות בדברים חשובים וטובים למען הנשים, ולחני מוצפי – מנהלת היחידה למניעת אלימות, על שיתוף הפעולה.

מנהלת האגף לשילוב חברתי בעיריית לוד – אורלי דהן, ומנהל המחלקה לשירותי קהילה – רון גלבוע בירכו על הפרויקט ואמרו, כי "זוהי יוזמה חשובה מאוד, מאחר והנשים זקוקות לציוד הזה והן מרגישות שחשבו עליהן עם כל הלב".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

אביטל ענווה צילום דוברות משטרת ישראל

ראשון לציון: מי ראה את אביטל?

תפריט נגישות