n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשל"צ: האם ראוי להמשיך ביחסי ערים תאומות עם טיאנג'ין?

ראשל"צ: האם ראוי להמשיך ביחסי ערים תאומות עם טיאנג'ין?

עיריית ראשון לציון בוחנת את יחסיה עם העיר התאומה טיאנג'ין, זאת בשל החשד כי טניסאית נאנסה על ידי ז'אנג גאולי, הפוליטיקאי הבכיר ביותר בעיר הסינית

בניין העירייה צילום דוברות עיריית ראשון לציון
עיריית ראשון לציון. צילום דוברות עיריית ראשון לציון

לפני מספר ימים שלח טל בביץ', פעיל חברתי, מכתב לחברי המועצה וביקש להביא לידיעתם  פרטי פרשה חמורה בטיאנג'ין, ולברר מה עמדת העירייה לנוכח העובדה כי אירוע חמור בוצע על ידי בכיר מאוד בעיר התאומה:  "בימים האחרונים ישנם דיווחים רבים בתקשורת על פרשת אונס הטניסאית הסינית, פנג שוואי, על ידי בכיר המפלגה הקומוניסטית הסינית, ז'אנג גאולי", כתב בביץ' לחברי המועצה. "הייתי רוצה להביא לכם מספר פרטים בנושא שלא פורסמו בתקשורת. הסיבה שאני כותב לכם היא שז'אנג גאולי כיהן כמזכיר המפלגה הקומוניסטית של טיאנג'ין (התפקיד הבכיר ביותר בעיר) בשנים 2007-2012. העיר הסינית טיאנג'ין היא כיום אחת הערים התאומות של עירנו".

בביץ' מפנה את חברי המועצה לדיווחים באתר האינטרנט מינגווי, המסקר באופן גלוי את מה שמתרחש בסין. לפי האתר, "ז'אנג פעל בחירוף נפש כדי לרדוף את מתרגלי פאלון גונג (שיטה סינית עתיקה לגוף ולנפש המתבססת על חיים לפי עקרונות של אמת, חמלה, סובלנות).

"ישנם מעל 90 דיווחים המזכירים את ז'אנג כמי שהיה אחראי לפגיעה במתרגלי פאלון גונג חפים מפשע. כשגם הפשעים האלה של ז'אנג ייחשפו הוא יצטרך לעמוד לדין באשמת רצח עם, עינויים ופשעים נגד האנושות".

בנוסף, כתב להם בביץ': "אלו הם פניו של רק אחד האנשים במפלגה הקומוניסטית שניהל קשרים עם עירנו ראשון לציון. גם בעת הזאת ממשיכי דרכו של ז'אנג בסין בכלל ובעיר טיאנג'ין בפרט, ממשיכים בפשעים נגד האנושות ונגד בני עמם ונשאלת השאלה האם ראוי שעירנו תמשיך ביחסי ערים תאומות עם טיאנג'ין כאילו הייתה עיר פסטורלית ושלטונה לגיטימי?".

לדבריו, "קולות רבים בעולם מגנים בימים אלה את מעשהו המחריד של ז'אנג כלפי הטניסאית הבכירה, במידה ותרצו גם לכם יש הזכות להביע זעזוע ממעשהו זה ומפשעיו נגד מיליונים מבני עמו".

מהעירייה נמסר בתגובה: "לאור הפנייה שהתקבלה, עיריית ראשון לציון בוחנת את המקרה. במידת הצורך נבחן את שיתוף הפעולה ויחסינו עם העיר הסינית טיאנג'ין".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

2 תגובות

  1. תודה רבה על הפרסום!

  2. אני לא חושבת שצריך להמשיך ערים תאומות כמו ראשל"צ עם משטר דיקטטורי רצחני שרוצח בני אדם בגלל אמונתם, בערכים של אמת, חמלה וסובלנות. רק בגלל אמונתם בערכים אלו נרדפים מוענים ונעשה בהם סחר באיברים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

55

הדי פיצוצים נשמעו באזור המרכז

תפריט נגישות