n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשל"צ: מיזם 100- שוטרים ומתנדבים למען בעלי חיים מתרחב

ראשל"צ: מיזם 100- שוטרים ומתנדבים למען בעלי חיים מתרחב

בימים אלה גויס צוות ספציפי של מתנדבים לראשון לציון, וכעת הוחלט להרחיבו (לא רק לבע"ח) גם לסיוע לילדים מכיתות א- יב' בכל התחומים: חרם, פשיעה, התעללות ועוד

אורלי, מקסים ושלומי. צילום: פרטי
אורלי, מקסים ושלומי. צילום: פרטי

שלומי צ'צ'קס העובד כמבקר במשרד רו"ח ומתנדב בתחנת המשטרה בסיור עשר שנים, מוביל יחד עם סגן ראש העיר ומחזיק תיק הביטחון מקסים בביצקי את מיזם 100 בראשון לציון שכולו תרומה לציבור והתנדבות ללא תקציב או תרומה.
המיזם שפועל כמיזם ארצי החל לפני כחמש שנים כאשר שלומי צ'צ'קס יחד עם מתנדב נוסף, ציון עובד, ובסיוע אנשי משטרה נוספים הקימו את הפרויקט שהחל במניעת התעללות וחטיפות בע"ח, בזכות מתנדבים רבים הם הצילו בעלי חיים בארץ מהתעללות, גניבות ועוד.
בימים אלה נוצר שיתוף פעולה מלא בין צ'צ'קס לסגן ראש העיר בביצקי וגויס צוות ספציפי לראשון לציון, וכעת החליטו השניים להרחיבו גם לסיוע לילדים מכיתות א- יב' בכל התחומים: חרם, פשיעה, התעללות ועוד.

"מדובר במתנדבים שהגיעו לעזור ולהפיץ אור גדול" אומר בביצקי "שיתוף הפעולה ביננו החל לפני כמה שבועות יחד עם חברי לסיעת 'ראשונים' אלכס בבושקין שהצטרף למיזם 100 ולקח על עצמו את הפניות של דוברי רוסית גם בנושאים של בעלי חיים ובטח בנושא חשוב מאוד של חרם בקרב הילדים. הסיוע לפניות ילדים והוריהם יהיה בנוסף לסיוע השוטף לפניות בנושא בע"ח וזה הודות לצוות נוסף שגייסנו בהובלת אורלי כהן – מורה לחינוך מיוחד. 
אני פונה לכל מי שיש לו בעיה או חשד לפנות למיזם 100 בדף הפייסבוק, כולם יקבלו מענה".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות