n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשל"צ: אשתו של המשנה לראש העיר אסף דעבול, נהרגה בתאונה

ראשל"צ: אשתו של המשנה לראש העיר אסף דעבול, נהרגה בתאונה

ג'נט דעבול ז"ל הגיעה להדלקת נרות חנוכה בנחלת יהודה ברכב נפרד מבעלה, היא ככל הנראה הגיעה ישר מעבודתה,  והצטרפה לאסף בעלה ולראש העיר רז קינסטליך להדלקת נרות. בסיום הערב התפצלו השלושה וכל אחד נסע ברכבו

ג'נט דעבול ז"ל
ג'נט דעבול ז"ל

אבל כבד ירד על עיריית ראשון לציון עם היוודע האסון כי אתמול בחצות סמוך לשעה 00:00 נהרגה ג'נט דעבול, אשתו של חבר המועצה והמשנה לראש העיר אסף דעבול. https://bit.ly/3o971Ri
ג'נט דעבול ז"ל הגיעה להדלקת נרות חנוכה בנחלת יהודה ברכב נפרד מבעלה, היא ככל הנראה הגיעה ישר מעבודתה,  והצטרפה לאסף בעלה ולראש העיר רז קינסטליך להדלקת נרות. בסיום הערב התפצלו השלושה וכל אחד נסע ברכבו. ג'נט ז"ל ואסף נסעו ברכבים שונים לביתם של קרן ביתם שמתגוררת במושב עזריה, ליד מחלף נשרים קרתה התאונה שם נהרגה ג'נט.

ראש העיר שפגש את ג'נט אתמול בלילה מסר את הדברים הבאים: "בלב כבד המסרב להאמין, אני משתתף בצער משפחת דעבול, על לכתה בטרם עת של ג׳נט דעבול, אשתו של המשנה שלי וחבר יקר ואהוב – אסף דעבול. אסף ואני הולכים יחד בתוך המסע הפוליטי כבר למעלה מ-13 שנים. ג׳נט תמיד הייתה חלק בלתי נפרד מהמסע הזה, כאישה תומכת, מעורבת, שותפה לעשייה ותמיד באצילות נפש וצניעות.
תמיד נפעמתי מהזוגיות מעוררת ההשראה של ג׳נט ואסף ומהמשפחה המדהימה שהקימו יחד.
ג׳נט אשת חייל, עמוד התווך של המשפחה, אישה רבת פעלים וזכויות, אמא למופת ורעיה לתפארת, שעזרה לכל מי שנזקק לכך.
רק אתמול בערב בילינו רעייתי גלי ואני יחד עם אסף וג׳נט בהדלקת נר שלישי של חנוכה, מי היה מאמין שזו תהיה הפעם האחרונה שנראה אותה, הלב מסרב להאמין.

"בסיום הערב ג'נט נתנה לי חיבוק חזק, אני נפגש איתה הרבה אבל חיבוק כזה לא קיבלתי ממנה, זה היה סוג של חיבוק פרידה. זה אסון גדול, אי אפשר לתאר את גודלו". 

בשמי ובשם עיריית ראשון לציון, עובדיה ותושביה – אני משתתף בצער העמוק של משפחת דעבול, בעלה אסף, ילדיה – שי, קרן ואלמוג, נכדיה וכל המשפחה – אני אוהב ומחזק אתכם בשעתכם הקשה".

ההלוויה תתקיים היום, יום רביעי בשעה 15:00 בבית העלמין שיכון גורדון (שער ראשי 1).

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

IMG-20240419-WA0016

שריפה ותאונה קשה הלילה בחולון

תפריט נגישות