n
דף הבית / עמוד הבית ראשי / עפים גבוה: התיכון הרמת גני שישגר ניסוי לחלל

עפים גבוה: התיכון הרמת גני שישגר ניסוי לחלל

העבודה על הפרויקט במסגרת תוכנית רמון נמשכת כבר יותר משנה, וכעת מוכנים לצאת לדרך

0f18379f-eb00-4129-a36f-91fcca773863

הישג מרשים לתיכון בליך ברמת גן, שהתבשר השבוע כי תלמידי שכבת י׳ הלומדים בכיתת ״רמון״ זכו במקום הראשון בתחרות ״ספייסלאב״ של קרן רמון ע״ש אילן רונה ואסף רמון ז״ל. הפרס בו זכו תלמידי שכבת י׳ המשתתפים בפרויקט הייחודי הוא שיגור הניסוי אותו תכננו ופיתחו לחלל.

הניסוי בודק התגבשות מולקולות בתנאי מיקרו כבידה, והוא פותח בשיתוף פעולה של התלמידים עם מומחים בתחום החלל המלמדים במסגרת התוכנית בתיכון בליך בעיר. בחודשים הקרובים תלמידי כיתת ״רמון״ יגיעו למעבדות במכון ויצמן למדע ואונ׳ בר אילן על מנת להכין את הניסוי למעבר לנס״א, שתשגר אותו לתחנת החלל הבינלאומית בחודש ספטמבר. בתחנת החלל הבינלאומית, אסטרונאוטים מכל רחבי העולם יבצעו את הניסוי שתוכנן ופותח בתיכון בליך בר״ג.

שחר זיו, רכז הפרויקט בתיכון בליך, מספר: ״העבודה על הפרויקט במסגרת תוכנית רמון נמשכת כבר יותר משנה, במסגרתה התלמידים למדו על חקר החלל, עבודת צוות ומפגש עם מומחים. התלמידים הם המחזור הראשון של תוכנית רמון ואני גאה בעשייה ובהישגים המדהימים של התלמידים והתלמידות״.

ראש העיר רמת גן, כרמל שאמה הכהן: ״אסף רמון ז״ל הוא בוגר תיכון בליך והתוכנית הייחודית לרמת גן מביאה הישגים משמעותיים מאוד לעיר רמת גן ולמדינה כולה. אני גאה בתלמידים ובתלמידות המשתתפים בפרויקט ובצוות החינוכי, ובטוח שרמת גן תמשיך להוביל בחינוך האיכותי ביותר בישראל״.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

55

הדי פיצוצים נשמעו באזור המרכז

תפריט נגישות