n
דף הבית / בת ים / מתח בבת-ים: פרשה חמורה תותר הערב לפרסום,והיא עשויה להשפיע על הבחירות

מתח בבת-ים: פרשה חמורה תותר הערב לפרסום,והיא עשויה להשפיע על הבחירות

פרסום ראשון: הערב תותר לפרסום התפתחות דרמטית הקשורה לאחד המועמדים הבולטים לראשות העיר בבת-ים, ואשר צפויה להתפרסם באחד מערוצי הטלוויזיה: "זו תהיה רעידת אדמה נוספת עבור מי שמעורב בפרשה". הערכה: ככל הנראה מדובר שוב בחשדות לפלילים הקשורים לבעל תפקיד בכיר לשעבר, המתמודד בבחירות.

הורדה

מערכת הבחירות בבת-ים ממשיכה לספק כותרות: הערב צפויה להתפרסם באחד מערוצי הטלוויזיה התפתחות דרמטית בפרשה חדשה, הקשורה ככל הנראה לחשדות בפלילים מצד גורם בכיר לשעבר המתמודד בבחירות בבת-ים.

מדובר בסוגיה שהחלה להיבדק כבר לפני כמה שבועות, אך נאסרה עד כה לפרסום לבקשת עורכי הדין המעורבים בנושא. עם זאת, ל"גל גפן" נודע כי גורמי חקירה אומרים ש"מדובר בסוגיה שיכולה להיות רעידת אדמה עבור המעורבים בה, ואין ספק כי כתוצאה מכך היא עשויה להשפיע על הבחירות לאחר שכל המידע יהיה בידי הציבור". אנו נעדכן מיד לאחר הפרסום בכלי התקשורת ונדווח על פרטי ההתפתחות החדשה.

לפני כחודשיים כבר פורסם תחקיר בערוץ 12, הנוגע למעורבות של ראש העיר לשעבר שלמה לחיאני, המתמודד לראשות העיר, במהלכים לא כשרים להשתלטות על נדל"ן בבת-ים בהיקף של מיליוני שקלים.

בתחקיר פורסמה גם הקלטה של יוסי בכר, מקורבו לשעבר של לחיאני אשר מונה על ידיו להחליפו בראשות העיר לאחר שלחיאני הועמד לדין, בה אמר בכר בשיחה עם פעילה פוליטית כי לחיאני "הוא רמאי, נוכל, בחיים לא יוציא כסף מהכיס. אם אני, יוסי בכר, לא הייתי נבחר לראשות העיר, הוא היה היום עוד 10 שנים בבית הסוהר". בכר התכוון למעשה לכך שהוא הגן על לחיאני ולא אפשר להוציא עוד חומרים נגדו בזמן כהונתו.

מנגד לחיאני אמר בתגובה כי "לדבריו של יוסי בכר אין שום ביסוס עובדתי". במקביל פורסם עוד כי המשטרה טרם הצליחה לעצור את העבריינים שניסו להתנקש בחייו של לחיאני, כשכזכור, לפני כשנה וחצי הוצמד מטען למכוניתו, אך הוא נוטרל ולא היו נפגעים.

יש לציין כי בנוסף, לפני כחצי שנה הושלך מטען חבלה לתוך עסק השייך למשפחתו של לחיאני בטיילת בת-ים, וגם הפעם לא הצליחה עדיין המשטרה לעצור את העבריינים. עם זאת, במשטרה אמרו כי ניסיונות הפגיעה בלחיאני באות ככל הנראה על רקע סכסוך עסקי שלו עם עבריינים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

55

הדי פיצוצים נשמעו באזור המרכז

תפריט נגישות