n
דף הבית / בת ים / למרות האפשרות לחזור אל בתי הספר, בחולון בת ים וראשון לציון החליטו: כרגע אין לימודים

למרות האפשרות לחזור אל בתי הספר, בחולון בת ים וראשון לציון החליטו: כרגע אין לימודים

למרות שפיקוד העורף הודיע כי מהיום (רביעי) ניתן לחזור וללמוד בבתי ספר מוגנים, החליטו בחולון, בת ים וראשון לציון כי עדיין אין מקום לחזור ללימודים בכיתות והם ימשיכו בשיטת הלימודים מרחוק

כיתה בחטיבה צומחת בחנקין צילום עיריית חולון
כיתה ריקה. צילום ארכיון: עיריית חולון

פיקוד העורף מאפשר חזרה מדורגת ללימודים באופן זמני, בכפוף להימצאות בסמוך למרחבים מוגנים. למרות זאת, החליטו ראשי הערים של חולון, בת ים וראשון לציון כי לא יתקיימו לימודים פרונטליים היום (רביעי) ונכון לעכשיו התלמידים ימשיכו בלמידה מרחוק.

מעיריית חולון נמסר: "בעקבות השינוי בהנחיות פיקוד העורף שהתקבלו בשעות הערב של יום שלישי, אנו נערכים לפתיחה מדורגת, אחראית ובטוחה של מערכת החינוך, באופן שיאפשר עמידה בכל הקריטריונים של פיקוד העורף. החינוך המיוחד החל לפעול בצורה מדורגת. מסגרות שנפתחו קיבלו הודעה ממנהלי המסגרת. לגבי פתיחת כלל המערכת, תימסר הודעה מדויקת מהמנהלים לקהילת בית הספר וההורים, החל מרביעי בערב.

מעיריית בת ים נמסר: "פיקוד העורף מאפשר חזרה מדורגת ללימודים באופן זמני, בכפוף להימצאות בסמוך למרחבים מוגנים. למרות זאת, החלטנו כי בבת-ים לא יתקיימו לימודים פרונטליים מחר (למעט בתי ספר בחינוך המיוחד שכן פעלו השבוע). בימים הקרובים נקיים הערכה מחודשת מדי יום, גם עם ראשי הערים בערים השכנות, ונחליט האם יש מקום לאפשר לימודים נקודתיים. כרגע – אין לימודים (לימודים מרחוק יתקיימו כרגיל)."

מעיריית ראשון לציון נמסר: "הנחיות לחוד ומציאות לחוד. משרד החינוך פרסם כי באזור מרכז-שפלה, נבחנת האפשרות לחזרה הדרגתית ללימודים, בהמשך להודעת פיקוד העורף על הורדת ההתגוננות באזור. השגרה של ילדות וילדי העיר חשובה ונחוצה, אך כרגע לא נחזיר את הלימודים במלואם עד שנדע שהעיר בטוחה לכך ושכמות המטחים תפחת – שכן משעות הבוקר של יום שלישי נשמעו 7 אזעקות בראשון לציון. אנחנו ערוכים ללימודים וכרגע אנו בוחנים חזרה הדרגתית של החינוך המיוחד בלבד, ובשבוע הבא, בהמשך להתפתחויות – נשקול חזרה הדרגתית של מערכת החינוך הכללית."

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

55

הדי פיצוצים נשמעו באזור המרכז

תפריט נגישות