n
דף הבית / עמוד הבית ראשי / יום יום חג: מרמת גן לתל אביב וחזרה

יום יום חג: מרמת גן לתל אביב וחזרה

עומר אפלבוים הוא הרכש החדש של ציפי ברנד,שמתמודדת בבחירות לראשות עיריית תל אביב,ומה עם המפלגה שלו שמתמודדת ברמת גן?

IMG-20240128-WA0083

עומר אפלבוים 26, סטודנט למשפטים  ויו״ר סיעת קול הצעירים, בעלי המוגבלויות והותיקים בר״ג-רשימה שרצה לבחירות הקרובות בר״ג לייצג את ילדי הנשירה והשקופים בעיר הוא הרכש החדש של ציפי ברנד, סגנית ראש העיר של ת״א לשעבר(רון חולדאי) יו״ר ראש סיעת התלאביבים ומספר 2 של אורנה ברביבאי מסיעת יש עתיד.

ברנד התאחדה עם ברביבאי ויחד הם רצות לראשות העיר תל אביב. IMG-20240128-WA0084

אפלבוים אומנם אך לימד אותנו שגיל זה רק מספר והצליח להקים רשימה עצמאית לחלוטין בעזרת מנדט של מחזיקת תיק התחדשות עירונית רננה ירדני,

ממידע שהגיע לגל גפן אפלבוים הצעיר הוא הרכש החדש של ברנד, וייעץ לה ויהיה יד ימינה בקמפיין הבחירות הקרובות.. אנחנו בטוחים שלאור ההכרות שלנו עם אפלבוים הצעיר בעיר הוא ידע להתחלק יום לחולדאי יום לכרמל אצלנו..

עומר,ספר על המעבר?

"כמו כל סטודנט במדינת ישראל אני צריך לעבוד למחייתי. ציפי ברנד היא אשת ציבור מעוררת השראה כבר עשר שנים מתוכם 3.5 שנים סגן ראש העיר תל אביב- יפו ואני בטוח שעוד תגיע לגדולות. מבחינת רמת גן אני יו״ר הסיעה החברתית הראשונה ברמת גן ואני כל כולי בלתת לשקופים בעיר את קדמת הבמה.דרך המפלגה שבראשותי ״קול הצעירים, בעלי המוגבלויות והותיקים"

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מוזיאון רמת גן לאמנות ישראלית. צילום- אלעד שריג

יום המוזאונים הבינלאומי 2024 ברמת גן

תפריט נגישות