n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / הדרכות ורענונים ללוחמי האש של חולון

הדרכות ורענונים ללוחמי האש של חולון

לוחמי האש ודרג הפיקוד המוביל של תחנה אזורית חולון, עברו הדרכה על גז טבעי דחוס ורענון עזרה ראשונה

עזרה ראשונה צילום דוברות והסברה תחנה איזורית חולון (3)

בסוף השבוע עברו לוחמי האש בתחנת חולון ריענון עזרה ראשונה ע״י ראש מדור רפואה מני שלום, הדרכה מתבצעת בסבבים על פי משמרות התחנה וקריטית בהצלת חיים ובטיפול נפגעים במקרה חירום.

הלוחמים למדו על הנחיות מצילות חיים, התנסו בהנחת חוסם עורקים, חבישת תחבושת אישית במקרה של פצע ירי ותירגלו פעולות החייאה בבובות ובהפעלת דפיברילטור.

קצין המבצעים של תחנת חולון רב רשף אייל פארס שקידם והוציא לפועל את ההדרכה ציין: ״אני רואה חשיבות עליונה בידע בסיסי וראשוני בתחום העזרה הראשונה המעובר ללוחמי האש. סיוע וטיפול מיידי לפצועים בדקות הראשונות של אירוע הוא קריטי ומציל חיים! נמשיך לקיים הדרכות והכשרות ללוחמי האש על מנת לשפר מוכנות ותפקוד בכל אירוע"

עוד קודם לכן, כחלק מתכנית ההדרכה והתמודדות עם האתגרים המאפיינים של מחוז דן, עברו לוחמי האש ודרג הפיקוד המוביל של תחנה אזורית חולון, הדרכה על גז טבעי דחוס הנמצא בשימוש באוטובוסים החדשים שנכנסו לאחרונה למערך התחבורתי.

ההדרכה הועברה ע״י מדריך חיצוני מומחה בתחום ובראשות סגן מפקד תחנת חולון סגן טפסר עובד מנשה. הלוחמים והקצינים הכירו את סוגי האוטובוסים השונים, מערכת אספקת הגז, כמויות הגז במערכות ואת אופי פעולות החילוץ והכיבוי במקרה חירום.

מפקד התחנה טפסר משנה שאול רחמים ציין: ״הדרכות מסוג זה חשובות מאוד ותורמות להתמקצעות הלוחמים במתן מענה טוב יותר באירוע חירום,ע"י הכנה מוקדמת והיכרות טובה עם הטכנולוגיה ומרכיבי החדשנות, בצד הלימוד, ההטמעה והמוכנות – יצמצמו את חוסר הוודאות באירועים ויביאו למענה אפקטיבי ומהיר."

צילומים: דוברות והסברה, תחנה איזורית חולון

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות