n
דף הבית / רמלה לוד / חדשות רמלה-לוד / רמלה: נחנך מועדון גיורא לתושבים ותיקים

רמלה: נחנך מועדון גיורא לתושבים ותיקים

מיכאל וידל: "אני רואה בכל אחד ואחד מהתושבים הוותיקים כאילו היו הוריי"

נחנך מועדון גיורא ברמלה
צילום: באדיבות עיריית רמלה

השבוע נחנך ברמלה מועדון גיורא לתושבים ותיקים, במעמד ראש העיר מיכאל וידל, מנכ"ל העיריה, המשנה לראש העיר, מנהל מחלקת אסטרטגיה, קליטה, ו-ותיקים; מנהל אגף הרווחה; והיועצת  לענייני ותיקים במחלקה לתכנון אסטרטגי.

המועדון מהווה בית פתוח ופינה חמה לתושבים הוותיקים של העיר. לפתיחה החגיגית הגיעו כ-75 מוותיקי העיר, והאולם היה צר מלהכילם תוך שהם רוקדים, שמחים ונהנים מאוד.

במהלך האירוע שוחח ראש העיר עם התושבים הוותיקים והקשיב לצרכיהם. הציג את משנתו לקידום הפעילות בקרב אוכלוסיית הוותיקים, והודיעה שהפעילות רק תלך ותגדל, כולל ארגון טיולים ואירועים גדולים לוותיקים. בנוסף, אמשיך לעשות למען כלל הקהילות השונות המרכיבות את הפסיפס העירוני של רמלה. עיר עולם. "אני רואה בכל אחד ואחד מהתושבים הוותיקים כאילו היו הוריי. אתם מרגשים אותי ואני אוהב אתכם! אמשיך לפעול למענכם בכל הכח. אני מודה לכל מי שסייע במשימה החשובה הזו – כולל למתנדבות החשובות, שבלעדיהן לא ניתן היה לחדש את פעילות המועדון בכזו עוצמה".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

אביטל ענווה צילום דוברות משטרת ישראל

ראשון לציון: מי ראה את אביטל?

תפריט נגישות