n
דף הבית / עמוד הבית ראשי / חוק הארנונה: ״צמצום פערים זה להרים אנשים מלמטה לא ללחוץ אנשים מלמעלה״

חוק הארנונה: ״צמצום פערים זה להרים אנשים מלמטה לא ללחוץ אנשים מלמעלה״

חוק הארנונה שעתיד לפגוע באיכות חיי התושבים,עלה הבוקר לדיון בוועדת הכנסת וגרר התנגדות רבתי. ראש עיריית רמת גן, כרמל שאמה הכהן: ״הצעת החוק של השר סמוטריץ בפועל מענישה את הערים המצליחות כלכלית״

צילום מסך 2023-05-14 ב-10.49.26

הבוקר (ראשון) התקיים בכנסת הדיון על חוק הארנונה,שמשמעו,העברת סכום ניכר מתשלומי הארנונה של הערים הריווחיות לטובת ערים נכשלות. הדיון בוועדת הכספים נפתח בצל התנגדויות ראשי רשויות, על אף ההסכמות שהושגו בסוף השבוע האחרון. וראש עיריית רמת גן,כרמל שאמה-הכהן אמר בין השאר כי "רמת גן פורשת מפורום ה-15 וכל מי שלא יפרוש שותף לפשע הזה".

עוד הוסיף שאמה כי ״מדובר בחוק רע בלשון המעטה, חוק שבשם מילים גבוהות ויפות יביא את כל התוצאות ההפוכות. צמצום פערים זה להרים אנשים מלמטה לא ללחוץ אנשים מלמעלה. עידוד בניה זה לא לעשות את כל הדברים הכי לא נכונים כדי לגרום לנו (אנחנו עם הסכמי גג) להתחיל ממחר לעצור את היתרי הבניה, וראש עיר שלא יעצור את היתרי הבניה הוא פושע.

אתם הורסים את המרקם העדין שעליו עיר מתקיימת. איבדתם כל כיוון, מישהו צריך לעצור אתכם. אנחנו תחת ג'יהאד- לא ג'יהאד איסלאמי ג'יהאד שאתם ממטירים עלינו גזירות- אין לנו כיפת ברזל יש לנו רק אותנו. זה שהשלטון המקומי לא שובת עד היום זה פשע! אני יותר לא חלק מהשלטון המקומי, הודעתי לראש עריית תל אביב רון חולדאי שאנחנו פורשים מפורום ה-15 וכל מי שלא יפרוש הוא שותף לפשע הזה."

יש לצין כי אתמול (שבתֿ),פנה שאמה הכהן לתושבים באמצעות קבוצות הואטאפ וביקש מהם להצביע האם להשבית את העיר לבלימת חוק שוד הארנונה מהעיר והעברתו לערים המזוהות יותר עם הממשלה. עוד ציין שאמה הכהן כי ״הצעת החוק של השר סמוטריץ בפועל מענישה את הערים המצליחות כלכלית ובמקום לצמצם פערים על ידי הזנקת הערים המוחלשות היא פשוט מדכאת ולוחצת מטה את המצליחות והמובילות. השר סמוטריץ טועה וטוען שגם אם יהיה עציץ בראשות העיר ר"ג היא תצבור עודפים וגם יהיה גאון בראשות אופקים היא תשאר מאחור,עניתי לכבוד השר בדיון שר"ג היא דוגמא מעולה למה הוא טועה שכן ר"ג בקדנציה הקודמת היתה גרעונית ובקדנציה הזו היא צומחת ומייצרת עודפים שמשביחים את איכות החיים והנתונים האלה מצויים בידי הממשלה ומבוקרים על ידה״.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

55

הדי פיצוצים נשמעו באזור המרכז

תפריט נגישות