n
דף הבית / חדשות בת-ים / בת ים תארח את כנס היזמות 2020

בת ים תארח את כנס היזמות 2020

מאות יזמים מכל הארץ ישתתפו בכנס שיתקיים ביום חמישי בעיר

כנס יזמות צילום דוברות עיריית בת ים

המשרד לפיתוח הפריפריה הנגב והגליל ועיריית בת ים ממשכים לחזק את היזמות בעיר ומקיימים כנס יזמות 2020 שיערך במתחם העבודה המשותף ״קליקה בת ים״ אשר נחנך בשנה האחרונה במסגרת הקמת כ-45 מתחמי עבודה משותפים בהיקף של 90 מיליון ש״ח.

הכנס יתקיים ביום חמישי 20/08 בין השעות 10-13 וישתתפו בו יזמים מכל הארץ שיקבלו כלים רבים בנושא חוזים ושותפויות במיזמים מפי עו"ד אסף כהן צידון, אלדד תמיר ידבר עם היזמים על גיוס כספים בעולם היזמות, גיא באז רק מפייסבוק ישראל ירצה על שיווק ברשתות וקרן רייטלר תלמד את היזמים סטוריטלינג ודיבור מול קהל.

לכנס יתחברו מאות יזמים מכל הארץ וביניהם יזמים ממתחמי העבודה המשותפים של המשרד לפיתוח הפריפריה הנגב והגליל בצומת וואסט שברמת הגולן, בצפת, במגדל-תפן, בטירת כרמל, בחריש, בכפר קאסם, במטה בנימין, בשומרון, ברמלה, בבת ים, בלוד, ברמת הנגב, ברהט, בערבה תיכונה ובחבל אילות.

צביקה ברוט, ראש עיריית בת ים: ״אנו ממשיכים לקדם את היזמות בעיר ולתת לה חלק משמעותי בהתפתחות של העיר. אנו עושים מאמצים והשקעה גדולה בסיוע בכלים פרקטים לאותם יזמים על מנת להביא עוד יזמים לעיר ולהרחיב את המיזם, שיוכלו להתפתח מבחינה מקצועית ולקבל שירותים מקצועיים ברמה הגבוהה ביותר שיסייעו להם בהמשך הדרך."

אביעד גינדי מנהל מתחם העבודה המשותף קליקה בת ים: ״מטרת הכנס היא לתת כלים פרקטיים ליזמים בתחילת דרכם וגם לאלה המנוסים. אני מאמין בלמידה אין סופית בעולם המתקדם שלנו, הדברים משתנים כל הזמן ויש צורך להיות בעניינים על מנת להצליח.

רגע לפני התפשטות נגיף קורונה הושק מתחם העבודה המשותף "קליקה בת-ים" שנפתח במטרה לחזק את היזמות בעיר. קליקה בת ים מושך אליו יזמים רבים מהעיר ומערים שכנות ומייצר סביבו סצנה יזמית עסקית.

בניגוד ליזמים רבים בארץ יזמי קליקה בת ים לא הפסיקו לעבוד לרגע וקיבלו מעטפת אשר כללה קורסים, מנטורים וסדנאות בנושאי התמודדות בפן הכלכלי והעסקי בימי משבר.

המתחם יצר שיתופי פעולה חדשים עם עסקים בעיר וחיזק את הכלכלה המקומית, בנוסף הקים אתר לעסקים בעיר ויצר סביבו קהילת יזמים ובעלי עסקים ובימים אלה המתחם מקיים קשר שותף עם יזמים ומעניק מענה לצרכיהם״.

אריאל משעל מנכ״ל המשרד לפיתוח הפריפריה הנגב והגליל: ״במטרה להנגיש את תחום היזמות בפריפריה המשרד יזם את הקמת רשת מתחמי העבודה המשותפים, קליקה הכוללת 45 מתחמי עבודה משותפים בהיקף של 90 מיליון ₪. מעבר לעלויות  המוזלות בכל הקשור להשכרת עמדת עבודה היזמים מקבלים כלים והכשרות, מנטורינט ועוד מגוון שירותים".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

קהל הופעה מופע צילום דוברות עיריית בת ים

צעירי בת ים במסע אל האופק

תפריט נגישות