n
דף הבית / רחובות / חדשות רחובות / בניגוד לשמועות: הבחירות בין מתן דיל לזהר בלום יתקיימו במועדם

בניגוד לשמועות: הבחירות בין מתן דיל לזהר בלום יתקיימו במועדם

גל גפן רחובות עושה לכם סדר בשמועות, בנתיים תתכוננו לצאת להצביע

MixCollage-04-Mar-2024-07-49-AM-8689

ביום ראשון הקרוב, ה-10 למרץ תאלצו אתם, תושבי העיר ללכת ולהצביע שוב לראשות העיר, אחרי שבסיבוב הראשון, אף אחד מהמועמדים לא הצליח להגיע לרוב של 40 אחוזים.

הקרב, יהיה בין מתן דיל, לבין זהר בלום, דיל שהיה בחמש השנים באופוזיציה ניהל קמפיין מצויין עם נראות רחבה ברחבי העיר וכמעט השיג רוב, בתום, איש ״יש עתיד״, שהיה סגן ראש העיר ומחזיק תיק החינוך בשלוש הקדנציות הקודמות ניהל קמפיין שפנה בעיקר לציבור הליברלי בעיר והגיע לקצת מעל-27 אחוז מקולות הבוחרים.

החל מסוף השבוע האחרון, נפוצו לא מעט שמועות על הפרישה המוקדמת של בלום מהמירוץ ולמעשה אישור לניצחון טכני של מתן דיל מבלי צורך לקיים בחירות. השניים נפגשו, חתמו על הסכמים בינהם כסוג של חוזה ראשוני בו הוסכם כי בתמורה לויתור על הבחירות, ימונה בלום לסגן ראש עיר ולמחזיק תיק החינוך.

אלא שאם נראה שהיו הסכמות רחבות, אתמול, ראשון, יו״ר סיעת ״יש עתיד״, יאיר לפיד, טרף את הקלפים ואילץ את בלום לחזור בו מההסכם ולמעשה להתמודד על ראשות העיר מול דיל בבחירות שיתקיימו ביום ראשון הקרוב החל משעות הצהריים ולמעשה יכריעו את גורלה של העיר.

מהמטה של מתן דיל נמסר: ״זוהר בלום חיזר אחרי מתן דיל במהלך הסופ"ש ובמוצ"ש נחתם הסכם שכולו מבשר אחדות, אהבה ותחילת עבודה משותפת למען כלל התושבים וייצוג הולם של כלל המגזרים והאוכלוסיות. המסמכים המצולמים אכן אמיתיים וכך גם החתימות.אתמול, ראשון, כשההודעה המאחדת כבר מוכנה, החלו להפעיל על בלום לחצים מכיוון גורמים ארציים קיצוניים, בעלי אינטרס מובהק ליצור פילוג ברחובות ולהתערב בבחירות המקומיות, ולאחר שעות ארוכות נכנע להם זוהר ובחר את המפלג על פני המאחד״.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מוזיאון רמת גן לאמנות ישראלית. צילום- אלעד שריג

יום המוזאונים הבינלאומי 2024 ברמת גן

תפריט נגישות