n
דף הבית / רחובות / חדשות רחובות / בלב העיר: פארק ההדרים עם המון טבע עירוני

בלב העיר: פארק ההדרים עם המון טבע עירוני

בשורה לתושבי רחובות: העירייה פותחת פארק עירוני ענק עם מרחבי דשא, מתקני משחק, עצי פרי ואגם

WhatsApp Image 2023-08-13 at 10.22.26

אחרי חודשים של השקעה בתכנון ועבודות הכנה זה קורה: עיריית רחובות פותחת לטובת הציבור פארק טבע עירוני רחב ידיים בשטח של כ- 65 דונם, הממוקם במזרח העיר רחובות. הפארק, אשר ממוקם על מה שהיה בעבר שטחה של חוות כספי, נקרא "פארק ההדרים", על שם ההדרים הרבים שמילאו בעבר וממלאים גם היום את מזרח העיר, ואף הפכו לסמל העיר רחובות.
הפארק ייפתח רשמית לציבור ביום שני הבא, ה- 21.8.23, ובו אפשרויות בילוי לכל המשפחה, הכניסה כמובן, ללא תשלום.

בפארק הענק יש מדשאות נרחבות, מאות עצי פרי, מעל 100 סוגי עצים, מטעי זיתים, אגם מרכזי גדול, תצפית פנורמית לנוף הפתוח של מזרח העיר, עשרות פינות ישיבה, שבילי הליכה היקפיים באורך של כ-1.5 ק"מ, מתחם להצגות ומופעים תחת כיפת השמיים לכ- 3,000 איש, מתחמי משחק עשירים ומוצלים לפעוטות ולבוגרים, בריכת דגים אקולוגית, גן-חי הכולל מגוון חיות- תוכים, אווזים, תרנגולות וטווסים ועוד.

ראש העיר רחמים מלול: "פארק ההדרים הוא פרויקט ייחודי המשלב בילוי משפחתי, תרבות ארץ ישראלית, איכות חיים וריאה ירוקה וכל זה במרחק הליכה. הפארק מהווה נדבך נוסף במימוש חזוני לעיר רחובות, שתהיה עיר המשלבת איכות חיים ואיכות סביבה, תרבות, בילוי, ספורט וקהילה שוקקת וחיה. עיר הנותנת מענה לכל המגזרים והאוכלוסיות, עיר שהיא משפחה אחת גדולה".

סגן ראש העיר יניב מרקוביץ': אני שמח ונרגש לפתוח את פארק ההדרים, אחד הפרויקטים היפים והמורכבים שעבדתי עליהם בקדנציה האחרונה. פארק ההדרים הוא כל מה שרצו וחלמו תושבות ותושבי רחובות- פארק גדול, רחב ידיים, עם אגם, אמפי ייעודי להופעות, מתקני משחק ועוד. את שערי הפארק נפתח לקהל הרחב ביום שני הבא (21.8) ואני בטוח שכל התושבות והתושבים יגיעו ליהנות מפנינת הטבע החדשה שיצרנו במיוחד עבורם במזרח העיר. ״

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

55

הדי פיצוצים נשמעו באזור המרכז

תפריט נגישות