n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / תושב ראשון לציון מואשם כי ייצר והפיץ אלכוהול מזויף לעשרות קיוסקים

תושב ראשון לציון מואשם כי ייצר והפיץ אלכוהול מזויף לעשרות קיוסקים

מכתב האישום שהוגש לאחרונה לבית משפט השלום ברחובות עולה כי הנאשם (50) הפעיל עסק לייצור אלכוהול לא חוקי כשהוא שוכר מחסן באחד המושבים באזור השפלה.

אלכוהול. אילוסטרציה
אלכוהול. אילוסטרציה

במחסן היו כלים ומכונות המשמשים לייצור אלכוהול בתנאים תברואתיים ירודים כאשר נתין זר שהעסיק היה אמון על מילוי האלכוהול בבקבוקים והדבקת תוויות שונות עליהם. על התוויות שהודבקו על הבקבוקים צוין בכזב כי הבקבוקים קיבלו הכשר רבנות וכי הם יוצרו ב"יקבי ברוש", זאת למרות שלא ניתן כל הכשר למשקאות ולמרות שאין בבעלות הנאשמים כל יקב.

נאשם נוסף תושב בת ים, הוביל בקבוקים ריקים שמיועדים למילוי הנוזל האלכוהולי ותוויות לסימון הבקבוקים לצורך שיווקם בקיוסקים שונים באזור ובנוסף ניהל יומן לקוחות ואף העביר תשלום לנתין הזר על פי הוראתו של הנאשם.

במסגרת עבודתו השוטפת נהג הנאשם להעמיס את הבקבוקים על רכבו של הנאשם הבת ימי שהוביל אותם עבורו, כאשר לעיתים הוא הצטרף אליו לנסיעה. השניים נסעו בין קיוסקים ונקודות מכירה שונות באזור ומכרו להם את האלכוהול המזויף כאשר הנאשם נהג לשלם לנאשם הבת ימי תשלום יומי של 500 שקלים.

כתב האישום מצוין כי במעשים אלו הנאשם החזיק וסיפק חומר מרעיל או מסוכן בדרך רשלנית שיש בה כדי לסכן חיי אדם.

כתב האישום מייחס לו עבירה של מכירה, אספקה או הפעלה של חומר מרעיל או מסוכן, קבלת דבר במרמה, ייצור משקאות משכרים והחזקת מזקקה ללא רישיון.

משפטו צפוי להתנהל במהלך החודשים הקרובים.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תמונה של WhatsApp‏ 2024-04-16 בשעה 15.38.46_c0328f4f

ראשון לציון: אפיית מצות מהדרין קהילתית, לפני חג הפסח.

תפריט נגישות