n
דף הבית / רחובות / חדשות רחובות / בבימת הנוער ממשיכים: ״הקוסם״ יעלה בחנוכה

בבימת הנוער ממשיכים: ״הקוסם״ יעלה בחנוכה

המחזמר "הקוסם", מאת אורי פסטר וירון כפכפי, יעלה השנה בהפקה מרהיבה של חניכות וחניכי בימת הנוער רחובות עם עשרות משתתפים

WhatsApp Image 2023-11-19 at 11.28.12

גם השנה יעלו בחנוכה הקרוב את המחזמר המסורתי של בימת הנוער רחובות, והפעם: "הקוסם".
מדובר במחזמר הקלאסי המבוסס על סיפורו של פרנק ל. באום, בעיבודו של אורי פסטר ולחנים של ירון כפכפי. המחזמר מציג בפני הצופים הצעירים את מסעה הקסום של דורותי וכלבה הנאמן טוטו אל ארץ עוץ. בדרכם אל סם הקוסם הגדול בעיר הברקת, פוגשים דורותי וטוטו את איש הקש – דחליל חסר מוח, את איש הפח חסר הלב ואת האריה חסר האומץ שנמלט מהקרקס, שמצטרפים אליהם במסע אל הקוסם בארץ עוץ.

בעוד שהפקות חנוכה רבות בוטלו, עיריית רחובות והחברה העירונית החליטו לקיים את המחזמר השנה כדי להעניק לילדים חוויה הפגתית, תרבותית ואיכותית קרובה לבית, במחיר מיוחד ומסובסד בסך 20 שקלים בלבד.בנוסף, ייערכו הצגות מיחדות ללא עלות עבור ילדי העוטף.המחזמר יתקיים בהתאם להוראות המיגון של פיקוד העורף- אין בהיכל מרחב מוגן, אך פיקוד העורף מאפשר קיום אירועים בהתאם להוראות.

חניכי בימת הנוער ממשיכים כל העת לבצע חזרות מרובות ומאומצות לקראת העלאת המחזמר, בהתאם להנחיות פיקוד העורף, על מנת להעביר את קהל הצופים חוויה בימתית ומוזיקלית בלתי נשכחת. מאחורי הקלעים פועל המערך ההפקתי של המחזמר, המורכב גם הוא מחניכים, וכולל איפור, תלבושות, תאורה, ותפאורה – כמו בכל מופע מן השורה הראשונה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

55

הדי פיצוצים נשמעו באזור המרכז

תפריט נגישות