n
דף הבית / בריאות / מה עשו 2 כבשים ותיש בבתים בחולון?

מה עשו 2 כבשים ותיש בבתים בחולון?

השירות הווטרינרי ואגף הפיקוח העירוני בחולון, החרימו לאחרונה 2 כבשים ותיש בשני מקומות שונים בחולון עם חשד לשחיטה פיראטית

KIVSA IRYAT HOLON
כבשה שנתפסה בחולון- צילום: עיריית חולון

השירותים הווטריניים העירוניים בחולון, יצאו בהודעה חריגה בעקבות תפיסת 2 כבשים ותיש בשתי שכונות בחולון:

"לאחרונה, בעקבות פניות של אזרחים ערניים, הוחרמו על ידי השרות הווטרינרי העירוני, בשיתוף אגף הפיקוח והשיטור העירוני, משטרת ישראל ויחידת הפיצו"ח של משרד החקלאות, 2 כבשים ותיש: כבשה אחת באזור שכונת מולדת וכבשה ותיש באזור קריית אילון. בעלי החיים הוחרמו מחשש לשחיטה פיראטית ("שחורה") ומחשש לפגיעה בבריאות הציבור ומתוך כוונה למניעה של הפצת מחלות.

בעלי החיים לא היו מחוסנים וללא סימון אוזן, כפי שקובע החוק. בנוסף, אופן החזקת בעלי החיים לא היה נאות ולא עמד בתקנות להחזקת בע"ח.

השירות הווטרינרי העירוני, משטרת ישראל ויחידות האכיפה העירוניות ימשיכו לבצע צעדי אכיפה למען שמירה על בריאות הציבור ולמניעת פגיעה בבעלי חיים חסרי ישע.

במיוחד לפני חג הפסח הנכם מתבקשים להגביר ערנות ולדווח למחלקה הווטרינרית (באמצעות מוקד 106) על כל חשד לפגיעה בבעלי חיים או חשד לשחיטה פיראטית שאינה בפיקוח."

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

תגובה אחת

  1. כבש כשר למהדרין משועמם

    סתם כותרות מיותרות בכל כפר ומושב יש בעלי חיים לגידול פרטי כולל בקיבוצים … בגלל צרות עין ובחולון עושים כותרוץ מיותרות, זה נוהג לגדל כבש או עז ולשחוט לפני חג יהודי או מוסלמי רק בחולון זה כמו בחו"ל חחח

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות