n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / תרומות להכנסת ספר תורה לזכרו של שי ארווס ז"ל, בן העיר חולון

תרומות להכנסת ספר תורה לזכרו של שי ארווס ז"ל, בן העיר חולון

משפחתו של הלוחם סמ"ר שי ארווס החלה לפעול בהכנסת ספר תורה לזכרו של שי הי״ד שנפל בקרב בצפון רצועת עזה באסון הנמ"ר, וזקוקה לעזרת הציבור עם תרומות שיעזרו למטרה החשובה

שי ארווס צילום באדיבות המשפחה
שי ארווס ז"ל. צילום באדיבות המשפחה

משפחתו של הלוחם סמ"ר שי ארווס, בן העיר חולון, החלה לפעול בהכנסת ספר תורה לזכרו של שי הי״ד שנפל בקרב בצפון רצועת עזה באסון הנמ"ר. שי נפל בקרב בצפון הרצועה בט״ז בחשוון 31/10/23.

לשם כך, נפתח דף לתרומות במטרה להגיע אל הסכום הרצוי ולהצליח להגיע אל המטרה הקדושה.

בדף התרומות להכנסת הספר, נכתב על שי: "שי היה ילד של אהבה אין סופית, ילד של נתינה אין סופית, תורם לחברה ללא גבולות, מתנדב בקהילה,ותמיד בצד הנותן והעוזר בצורה מוחלטת ואמיתית.

שי התגייס לגבעתי באוגוסט2021 והגשים את חלום חייו להילחם על הארץ. בימים הראשונים של הכניסה לרצועת עזה שי נכנס ראשון עם 10 מחבריו עם הנמר של גבעתי ונילחמו בקרבות עזים ביותר.

לאחר ימים של קרבות עזים נהרגו שי וכל חבריו מטיל נ״ט שפגע בנמר והרג את כולם. שי נפל בקרב כגיבור באסון הנמר, ביומיים הראשונים של הכניסה לרצועה. שי הגשים את חלום חייו כמו שאמר ״אני מוכן למות למען הארץ״!

אנו רוצים להכניס ספר תורה לעילוי נשמתו, זיכרו וגבורתו ולשמוח בשמחת התורה באמצעות הכנסת ספר התורה בבית הכנסת בו נהג להתפלל. בזכותכם ובזכות הנדיבות שלכם נוכל להנציחו."

לכניסה לדף התרומות לעילוי נשמתו יש ללחוץ כאן

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

55

הדי פיצוצים נשמעו באזור המרכז

תפריט נגישות