n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / שס: "ככה מנצחים בחירות במגזר"

שס: "ככה מנצחים בחירות במגזר"

רוצים לראות מה קרה בכנס הכי גדול במגזר הדתי בראשון לציון?

טט
חבר המועצה טל נאור ואוהד אוזן. צילום: חיים לוי

הצלחה חסרת תקדים לכנס הפעילים הגדול של תנועת שס בראשון לציון.

אמש באולמי קליספרה התכנסו מאות מפעילי תנועת שס בעיר, לאירוע התנעה לקראת הבחירות הקרובות. האירוע שהתנהל כמו אירוע בחירות ארצי, סביב שלחנות ערוכים וסרטונים שהוקרנו על מסכי ענק התנהל בצורה מקצועית ויוצאת דופן.
הפעילים שהגיעו מכל רחבי העיר, רכזי השכונות, ראשי האשכולות ופעילי השטח קבלו הדרכה מפורטת של העבודה עד הבחירות וביום הבחירות, בעבודה משולבת של שטח ודיגיטל שתוציא את הבוחרים להצביע ברגע האמת.

את האירוע כבדו בנוכחותם רבני העיר ובראשם הגאון הרב אנגלמן, רב שכונות מערב העיר ומי שיוצא בתמיכה בלתי מתפשרת בתנועת שס מעל לכל במה בחודשים האחרונים, ראש מוסדות עטרת שלמה הרב שלום בער סורוצקין שהתגייס יחד עם מאות מתלמידיו להצלחת המערכה, רבני שכונות, קהילות ומדרשיות הנוער בעיר.

דתות
בשולחן: שר הדתות מיכאל מלכיאלי. צילום חיים לוי

מצד המפלגה כבדו בנוכחותם שר הפנים משה ארבל שר הדתות מכאל מלכיאלי וחבר הכנסת אברהם בצלאל שהלהיבו את הקהל ודרבנו אותם להמשיך ולפעול למען מפעל חייו והמשכת מורשתו של מרן הרב עובדיה יוסף זצ״ל.

בשס מביעים סיפוק אדיר מהתמיכה חוצת הקהילות ומהאחדות המופלאה של נציגי הכיפות הסרוגות, החרדים, ברסלב וחב"ד, ליטאים וספרדים, בני תורה ובעלי תשובה ונציגי הקהילה האתיופית. כולם חוזרים הביתה ומתאחדים תחת החיבור של שס סרוגים בעיר.

שר הפנים
שר הפנים משה ארבל. צילום חיים לוי

מחבר מועצת העיר ויור סיעת שס טל נאור נמסר: ״זכינו לאחד סביבנו את כלל הקהילות בעיר, הופתענו מההיענות המדהימה של הפעילים שמלאו את האולם באנרגיות חזקות, אני מודה לשותפיי לדרך, יו"ר סרוגים אוהד אוזן וחברי הרשימה הנוספים שנותנים ממרצם וזמנם להצלחת המערכה, בשם ה נעשה ונצליח״

שסשס
צילום: חיים לוי

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

עציצים

ראשון לציון:מכת גניבת עציצי נוי ברחבי העיר

תפריט נגישות