n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / תושב חולון שלח איומים לאנשי החדשות בטלוויזיה

תושב חולון שלח איומים לאנשי החדשות בטלוויזיה

מגישת חדשות 12, קרן מרציאנו, חשפה את שמו ותמונתו של תושב חולון משה טואשי, ששלח לה הודעות מאיימות. מסתבר שהיא לא היחידה כי טואשי הספיק לאיים בהודעות גם על הפרשן הצבאי של ערוץ 13- אור הלר, פעיל השמאל יריב אופנהיימר, ועוד

קרן מרציאנו בזום – בשידור ישיר לתושבי לוד בהובלת ראש העיר יאיר רביבו (1)
קרן מרציאנו- צילום ארכיון: דוברות עיריית לוד

מגישת הטלוויזיה מחדשות 12, קרן מרציאנו, חשפה בחשבון האינסטרגם והטוויטר שלה, את שמו של אדם המאיים עליה דרך הודעות ומקלל קללות קשות. האדם הוא משה טואשי, תושב חולון ומסתבר שמרציאנו ממש לא לבד.

טואשי, מצא לעצמו תחביב חדש, לאיים ולקלל בהודעות אנשי טלוויזיה וגם פעילי שמאל, המביעים דעות שלא לרוחו. בין השאר כתב למרציאנו (כמובן שצינזרנו מה שלא ראוי בכלל להעלות על הכתב): "מרוקאית מו**ת ז** למחבלים את שוטרת או זו**…"

מרציאנו, החליטה שלא לשתוק לטואשי והגיבה לו תוך שהיא עוקצת אותו על שגיאות הכתיב שלו ומזמינה אותו לא להיות פחדן ולתת לה את הכתובת כדי שיהיה לה לאן לשלוח את כתב התביעה. טואשי המשיך לקלל.

קללות משה טואשי לקרן מרציאנו צילום מתוך טוויטר

ההתכתבות בין מרציאנו לטואשי

לאור הלר כתב בין השאר: "איך אתה פרשן בטחוני? יא מו** ז** סמולני (השגיאה במקור), אפגוש אותך ותקבל יריקה בפה מתחייב" גם הלר, הגיב לטואשי באדישות ובנימוס מה שלא גרם להפסקת הקללות ואף לאיחולי "לוקמיה עם צרעת"

משה טואשי קללות אור הלר צילום מתוך טוויטר

ואלו ה"ברכות" לאור הלר. – צילומים מתוך טוויטר

ולמרות כל הכתוב, נכון לכתיבת שורות אלו עדיין לא הוגשה תלונה במשטרה, אך יש להניח כי במשטרת ישראל לא ישתקו נוכח הדברים הקשים והשעה בה נמצאת המדינה.

קרן מרציאנו כתבה כי היא מרחמת על האדם ולא תפרסם את מספר הטלפון שלו, אך היו מי שפחות ריחמו ובפוסטים שונים ברשתות החברתיות, הפיצו את הטלפון של טואשי בנוסף לעמוד הפייסבוק והטוויטר שלו.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

תגובה אחת

  1. מקבלים אחוז ממה שמגיע להם, חבל שאין בית משפט לתקשורת. מינימום שנת מאסר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

image003

תערוכה מיוחדת בבת ים: מהגטו ל"שכונת חיים"

תפריט נגישות