n
דף הבית / רמלה לוד / חדשות רמלה-לוד / למעלה מ-1,000 תושבים השתתפו בהליך עיצוב הכניסה לעיר

למעלה מ-1,000 תושבים השתתפו בהליך עיצוב הכניסה לעיר

היענות יפה של תושבי רמלה בבחירת העבודה הזוכה לעיצוב המחודש של הכניסה לעיר, במסגרת תחרות האדריכלים שהפיקה העירייה בשיתוף התאחדות האדריכלים בישראל

בוחרים את העבודות לתכנון חדש של הכניסה לעיר
בוחרים את העבודות לתכנון חדש של הכניסה לעיר
צילום: עיריית רמלה

למעלה מאלף משתתפים כבר לקחו חלק בהליך שיתוף הציבור בבחירת העבודה הזוכה בתחרות האדריכלים לתכנון מחודש של הכניסה הראשית לעיר שיזמה עיריית רמלה, אגף ההנדסה.

ראש עיריית רמלה, מיכאל וידל, שעודד את קידום התחרות ציין, כי הוא רואה חשיבות רבה בשדרוג מראה הכניסה הראשית לעיר "צומת הקרח", ע"י תכנון של אלמנט ייחודי המסמן את הכניסה לעיר כנקודת ציון המשקפת את הזהות המקומית וחזון "רמלה עיר עולם".

וידל: "ההיענות והשתתפות התושבים בהליך הבחירה מרגש ומיוחד. אני רואה חשיבות רבה בשקיפות ובשיתוף הציבור בנושא ומזמין את כלל תושבי העיר לקחת חלק בתחרות ולבחור איך תראה הכניסה לעיר. מי שמצביע משפיע. פיתוח הכניסה לעיר הינו חלק מתנופת הפיתוח וההתחדשות אותה עוברת העיר עם  צפי להכפלת האוכלוסייה תוך שני עשורים".

כזכור במסגרת התחרות הוגשו 23 הצעות מקצועיות והיא התקיימה בשיתוף התאחדות האדריכלים וצוות שופטים  שכלל את ראש העיר מיכאל וידל, פרופ' שרי קלאוס, יו"ר חבר השופטים, אינג' ז'אנה סולובוייצ'יק, מהנדסת העיר, שראל וינקלר, אדריכל העיר, איריס סליסל אדריכלית נוף, והאדריכל ישי וול.

בתום שלב א' של התחרות נבחרו שלוש עבודות שהגיעו לשלב הסופי וזכו לניקוד הגבוה ביותר.  בימים אלה מקיימת העירייה את שלב ב'  של התחרות במסגרתה בוחרים תושבי רמלה את העבודה הזוכה שתזכה את המתכנן בביצוע התכנון החדש של הכניסה לעיר.

תושבי העיר מוזמנים להיכנס לאתר העירוני  בכתובת:  http://ramla.muni.il/  ולבחור את בחירתם. ההצבעה תתבצע באמצעות דף הנחיתה באתר ותתאפשר רק לתושבי רמלה והיא תתקיים עד לתאריך 28.6.20. בתום שלב ב' יוכרז הזוכה המאושר.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

PIXABAY

משרד הבריאות בהודעה בעקבות השרב הקיצוני שיימשך עד חמישי בערב

תפריט נגישות