n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / חולון תקבל פיצוי על רעש המטוסים?

חולון תקבל פיצוי על רעש המטוסים?

אושר לקריאה שנייה ושלישית חוק הקורא לחלוקת התקציב המוקצה מרשות שדות התעופה לרשויות הסמוכות אליה, בהתאם לקריטריונים הקבועים בחוק

מטוס
צילום: Pixabay

ועדת הכספים בראשות ח"כ משה גפני, אישרה אתמול (שלישי) חוק שאמור לשנות את חלוקת עוגת התקציב של רשות שדות התעופה לרשויות הסמוכות אליה וביניהן גם חולון.

כל תושב חולון יודע ומכיר היטב את הרעש הבלתי פוסק של המטוסים העוברים מעל העיר ועכשיו יכול להיות שהפיצוי הכספי בדרך זאת אם ייכנסו קריטריונים חדשים כגון: עוצמת רעש ומגבלת הגובה.

ראש עיריית חולון שנכח בישיבה, קיבל את זכות הדיבור ואמר בין היתר: "הצליחו לעבוד עלינו בדרך לא דרך… איך יכול להיות שחולון, שאחריה בת ים שנמצאת צמוד לים ונפגעת פחות, מקבלת כסף וחולון שחוטפת חתיכת רעש… עיר של 220 אלף תושבים, חוטפת גם במרכז העיר חולון, לא רק בשוליים ולא מקבלת כלום.

אין רגע אחד מנוחה בעיר חולון  מכל נושא רעש המטוסים ואין עם מי לדבר ברשות שדות התעופה. המלחמה שלנו נמשכת, הוצאנו כבר מיליונים בבתי משפט. אנחנו נפגעים, בבקשה שישלמו לנו! מה קשור ערים שבכלל לא קשורות לנושא ומקבלות כסף ואנחנו מחוץ לעוגת התקציב?"

בהמשך הוסיף ששון: "רעש זה רעש. לא נותנים לזה את היחס הנכון וזה הדבר הכי חשוב! אתם צריכים להבין שהילדים סובלים באמצע הלילה! דחילקום, תהיו קצת רגישים! תחשבו שאתם הייתם גרים בחולון והילד שלכם צריך ללמוד לבגרות והוא מתעורר בלילה ומגיע למבחן לא מרוכז? זה לא מקובל!"

מוטי ששון ישיבה צילום ועדת הכספים של הכנסת

מוטי ששון בישיבת ועדת הכספים- צילום: כנסת ישראל

בעקבות דבריו של ששון, הורה ח"כ גפני לשבת ולבחון מחדש את הקריטריונים כדי שחלוקת התקציב תהיה הוגנת יותר ותתבסס גם על עוצמות רעש המטוסים שסופגות הערים ובתוכן חולון.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

תגובה אחת

  1. לא הבנתי מה יעזור לנו תושבי חולון לקבל כסף? איך זה יעזור למנוע את רעש המטוסים שמשגע לכולנו את המוח והשמיעה???
    אשמח להסבר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות