n
דף הבית / בת ים / פוענח ניסיון הרצח ברחוב בלפור בבת ים

פוענח ניסיון הרצח ברחוב בלפור בבת ים

היחידה המרכזית במחוז תל אביב, פענחה את ניסיון רצח תושב בת ים ופציעת אישה בירי באוקטובר האחרון

ירי חנות ירקות צילום דוברות משטרת ישראל
צילום: דוברות משטרת ישראל

בתאריך 24.10.22 סמוך לשעה 20:00, ירה חשוד לעבר תושב בת ים בן 41, בעת ששהה בחנות ירקות שבבעלותו ברחוב בלפור בבת-ים. כתוצאה מהירי נפצעו באורח בינוני הקורבן וכן אישה נוספת, נתינה זרה מאוקראינה ששהתה באותה עת בחנות.

חקירת האירוע הוטלה על היחידה המרכזית (ימ"ר) במחוז תל אביב, שהצליחה תוך שימוש באמצעים ויכולות מבצעיות, להתחקות אחר החשוד בביצוע הירי, שוהה בלתי חוקי, תושב שכם בן 45, והוא נעצר לחקירה.

במסגרת החקירה עלה כי הרקע לירי הינו סכסוך על רקע אישי בין בנו של בעל החנות לבין בנו של החשוד בירי. כמו כן, התברר כי טרם האירוע הגיע החשוד לזירת הירי, בסיוע של גורם נוסף, כשהוא חמוש בנשק אותו השיג קודם לכן בשטחי הרשות, פתח בירי לעבר הקורבן ועוברים ושבים שהיו באותה עת בחנות ונמלט באמצעות הרכב שהמתין לו בחזרה לשטחי הרשות הפלסטינית.

היום (רביעי) עם סיומה של החקירה, הוגשה הצהרת תובע כנגד החשוד בבית משפט השלום בתל אביב על הכוונה להגיש נגדו כתב אישום בימים הקרובים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-30 at 17.27.13_677e9f84

תושב ראשון לציון נעצר בבני ברק בחשד לגניבת מאות קורקינטים

תפריט נגישות