n
דף הבית / עמוד הבית ראשי / מהיר ועצבני: גנב רכב מגבעתיים ונמלט לתוך שדות סמוך לכביש 5

מהיר ועצבני: גנב רכב מגבעתיים ונמלט לתוך שדות סמוך לכביש 5

שוטרי תחנת גבעתיים ותחנת בני ברק- רמת גן איתרו את החשוד ועצרו אותו לאחר מרדף; בתום חקירה בתחנת גבעתיים הוגש כתב אישום כנגד החשוד בשני מקרים שונים

WhatsApp Image 2023-06-27 at 12.29.11

במשטרת ישראל התקבל דיווח מחברת איתור בתאריך 14.6.23 סמוך לשעה 05:00 על רכב שנגנב מרחוב ילדי טהרן בגבעתיים.

השוטרים החלו מיד בסריקות שבמהלכן הבחינו ברכב בנסיעה ברחוב יצחק רבין בגבעתיים. החשוד אינו נשמע להוראת השוטרים שביקשו ממנו לעצור והגיע עד למחסום שנפרס בכביש 5, עלה על הדוקרנים והמשיך בנסיעה פרועה תוך שהוא מסכן את כלל משתמשי הדרך.השוטרים המשיכו במרדף אחר הרכב והחשוד עצר בשולי הדרך בכביש 5 והחל בבריחה רגלית.

שוטרי הסיור של תחנת בני ברק- רמת גן דלקו אחר החשוד שנמלט לשדות הסמוכים ובמהלך סריקות איתרו את החשוד, כאשר הוא שוכב על הקרקע בין השיחים.השוטרים עצרו את החשוד, בן 16, תושב שטחים והוא הועבר לחקירה שבסיומה נכלא ומעצרו הוארך מעת לעת.

חוקרי תחנת גבעתיים המשיכו בחקירה מואצת שבמסגרתה קשרו את החשוד לגניבת רכב נוספת שאירעה בחודש ינואר האחרון מרחוב אילת בגבעתיים כאשר החשוד נטש את הרכב ונמלט.

עם סיומה של חקירה מורכבת ע"י חוקרי תחנת משטרת גבעתיים, הוגש כתב אישום ע"י יח' תביעות הנוער של מחוז ת"א כנגד החשוד בגין גניבת רכב וחבלה במזיד, נהיגה פוחזת, נהיגה ללא הוצאת רישיון נהיגה מעולם וללא ביטוח, כניסה לישראל שלא כחוק והפרעה לשוטר במילוי תפקידו וכן בקשה למעצר עד החלטה אחרת.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות