n
דף הבית / בריאות / רגע אמפתיה מרגש ומנצח בוולפסון

רגע אמפתיה מרגש ומנצח בוולפסון

צוות הפיזיותרפיה של המרכז הרפואי וולפסון, זכה בתחרות הצילום המיוחדת בנושא "רגעי אמפתיה בבתי החולים"

פיזיותרפיה אמפתיה צילום דוברות וולפסון
התמונה הזוכה- צילום: דוברות וולפסון

החודש נערכה תחרות צילום מיוחדת לשנת 2023 של חטיבת המרכזים הרפואיים הממשלתיים. נושא התחרות היה רגעי אמפתיה בבתי-החולים ולתחרות הוגשו עשרות תמונות מבתי החולים השונים המתעדות רגעים מיוחדים ומרגשים בין הצוותים הרפואיים למטופלים.

התמונה הזוכה היא תמונה השייכת לצוות הפיזיותרפיה במרכז הרפואי וולפסון. בתמונה ניתן לראות רגע מרגש שבו הפיזיותרפיסט, ג'יריס ספורי, מוביל יד ביד פעוט במסדרונות בית החולים החדש לילדים. הצוות שמח להראות לכולם את האמפתיה והאנושיות המאפיינים את צוות הפיזיותרפיה לצד המקצועיות.

"זה היה רגע כל כך אותנטי וקסום, שצולם מבלי לחשוב פעמיים. הנתינה של הצוותים הרפואיים מרגשת כל פעם מחדש. קיבלנו פידבקים מדהימים על התמונה וכששמעתי על התחרות מיד רציתי להגיש את הצילום. אני נרגשת לקבל את המקום הראשון ומקדישה אותו לכל צוות הפיזיותרפיה ולכלל הצוותים הרפואיים שעושים עבודת קודש". סיפרה חגית איס, מנהלת הפיזיותרפיה.

התמונה הזוכה הוצגה בכנס של חטיבת בתי החולים הממשלתיים ונבחרה ברוב קולות ע"י הקהל שהשתתף בכנס.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

55

הדי פיצוצים נשמעו באזור המרכז

תפריט נגישות