n
דף הבית / בריאות / ראש אגף כירורגי חדש בבית החולים וולפסון

ראש אגף כירורגי חדש בבית החולים וולפסון

פרופסור מרדכי שמעונוב מונה לראש האגף הכירורגי במרכז הרפואי וולפסון

פרופסור מרדכי שמעונוב צילום דוברות וולפסון
פרופסור מרדכי שמעונוב. צילום: דוברות וולפסון

פרופסור מרדכי שמעונוב נשוי למיכל ואב לארבעה ילדים, ניהל בשנים האחרונות את מחלקה כירורגית א' בוולפסון. במשך השנים הקים במחלקה מוקדי מצוינות המטפלים בכירורגיה אונקולוגית על כל סוגיה, כירורגיה של השד, כירורגיה של החזה, וכירורגיה בריאטרית.

בשנתיים האחרונות פועל להקמת מערך כירורגי אחיד תוך הגדלת מספר היחידות בתוכו. בנוסף לכך, הוא מכהן כיו"ר החברה לכירורגיה מטאבולית ובריאטרית בישראל ופרופסור חבר קליני באוניברסיטת ת"א.

במהלך 24 שנות עבודתו במרכז הרפואי וולפסון, פרופ' שמעונוב ביצע למעלה מ-4000 ניתוחים הקשורים בכירורגיה בריאטרית כאשר בשנים האחרונות בעיקר ניתוחים "מתקנים" בתחום הכירורגיה הבריאטרית .

פרופ' שמעונוב פרסם מחקרים רבים כאשר אחד מתחומי המחקר שלו מתרכז בכירורגיה הבריאטרית, עם פרסומים כגון "ההשפעה המיטיבה של הניתוחים הבריאטרים על תוצרי לידה", על רפואת העין, על תפקוד מיני ורצפת אגן וכדומה.

תחומי מחקר נוספים קשורים במחלת כיס המרה, בכירורגיה בקשישים ובשינויים מטבולים המשפיעים על ההתאוששות בחולים כירורגים. מאמריו פורסמו בעיתונות בין לאומית, בכנסים בארץ ובחו"ל והוא אף מרצה בנושא.

פרופ' שמעונוב חבר באיגודים מקצועיים רבים וביניהם : הארגון העולמי IFSO, איגוד הכירורגים בישראל ,החברה הישראלית לכירורגיה אונקולוגית והחברה הישראלית לטראומה.

פרופ' שמעונוב נבחר על ידי נציבות שחרות המדינה והנהלת בית החולים לתפקיד מנהל האגף הכירורגי . במסגרת תפקידו יהיה אחראי על פעילותן של 8 מחלקות ויחידות כירורגיות בבית החולים .

פרופ' מרדכי שמעונוב: "מאז ומתמיד האמנתי במתן טיפול רפואי מיטבי לחולה ולמשפחתו. אני שמח על כך שנבחרתי לראש האגף הכירורגי בבית החולים ואמשיך לפעול למען קידום כל תחומי הכירורגיה המצוינים בבית החולים תוך שיתוף פעולה מקסימלי בין הצוות הרפואי, הסיעודי והמטופלים. אני מאמין במתן רפואה ברמה המקצועית הגבוהה ביותר, יחד עם מתן יחס אישי, אמפטי ותקשורת ישירה בגובה העיניים"

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

2 תגובות

  1. אין ולא יהיה פרופסור מדהים כמוהו אנושי מקצועי מסביר פשוט מדהים.
    בהצלחה

  2. לינור טוהבש

    אחד למליון !
    איש יקר בחסד עליון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מוזיאון רמת גן לאמנות ישראלית. צילום- אלעד שריג

יום המוזאונים הבינלאומי 2024 ברמת גן

תפריט נגישות